Gå til innhold

Uansvarlig å reise med barna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

5

• mariaflyfly

3

• Dorthe

3

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Det er det dummeste jeg har hørt.

Hva med meg som var enslig mor i åtte år da...uhyre uansvarlig det da.

Og så er jeg titt og ofte uansvarlig nå for tiden, mannen min er slettes ikke med oss på kjøretur alltid.

Vi er mange i samme båt ;)

*rister på hodet*

Annonse

Annonse

Gjest en voksen

Som flere her må jeg spørre om hvorfor i alle dager det skulle være uansvarlig ?

Til alle: Tusen takk for svar. Hun mener det er uansvarlig fordi jeg ikke har hatt sertifikatet så lenge. Og hun mener vi burde vært to voksne om jeg f.eks. skulle bli syk (jeg har ofte vondt i hodet). Hun blander seg også i det at samboeren min burde vært med. Jeg synes også at han kunne blitt med, men det skal ikke de blande seg i.

Gjest en voksen

Seriøst?

He he..hvis du kjører en bil uten dører og seler kan jeg forstå hvorfor morra di sier sånt :P

Jeg har ikke hatt sertifikatet så lenge, så det er nok en grunn. Men jeg føler meg trygg på kjøringen. (Ellers hadde jeg vel ikke kjørt.)

Gjest en voksen

Kanskje hører hun til en generasjon kvinner som ikke gjorde noe særlig uten at mannen var med?

Dette høres helt greit ut hvis DU synes det er greit.

Jeg synes det er greit. Jeg ville hatt samboeren med, men han var kjip og ville ikke være med....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...