Gå til innhold

Gratulerer alle sammen:-)(pluss litt oppdatering fra oss)

Anbefalte innlegg

Gjest cya (tidligere maas)

Hei og gratulerer så mye alle sammen som har kommet et skritt videre i prossessen. Det er virkelig verdt ventetiden:-)

Lenge siden jeg har vært her inne, og da er det så moro å se så mange gladmeldinger! Vet ikke om det er så mange som husker meg, men har en fortid på ufrivilligbarnløs forumet og her etter det. Var vel ikke den som var mest aktiv i å skrive men var her mye alikevel.

Jeg har to egenfødte og siste prinsen er adoptert fra Thailand. Vi hentet i slutten av sept 02. Han er nå snart 5 år og stortrives. Flott liten mann:-) Vi har flyttet for en periode til Hervey Bay, QLD i Australia. Han har lært sitt tredje språk og behersker australsk perfekt. Han stortrives igjen med bare sommerklær men han sier stadig at han savner snøen. Så han vet hvor han kommer fra, i tillegg til Thailand. Begynte på førskole her i januar, jammen er de tidlige her og skal begynne i 1.klasse nå i januar 06. Alle barna koser seg, og han og pappan skal forresten hjem til Norge en tur nå på søndag noe han gleder seg veldig til:-) Vi vender nok nesten hjemover i 2007.

Lykke til alle sammen som venter i en eller annen fase. Dere når målet tilslutt og da er ventingen glemt og dere sitter igjen med verdens flotteste gaver og ubeskrivelsige flotte minner fra hentereise etc..

Klemmer fra down under, tidligere nick `maas`

Fortsetter under...

Bare tilfeldig at jeg leste innlegget ditt, så ikke nicket :o)

Hils gutta boys og si de må ta seg en tur innom, om de er på disse kanter når de besøker gamlelandet (det kan kanskje hende? ;-)

Snakkes/mailes snart!

Stor klem,

veps1365380824

Hervey Bay har jeg vært (har en venninne i Tamborine Mountain sør for Brisbane som heg har besøkt flere ganger)! Og Fraser er jo bare så fantastisk... Nå ble jeg fullstendig tatt av nedoverlengsel og kunne gjerne satt meg på neste flyet...

Hilsen til drømmelandet (i dobbelt forstand)!

Hervey Bay har jeg vært (har en venninne i Tamborine Mountain sør for Brisbane som heg har besøkt flere ganger)! Og Fraser er jo bare så fantastisk... Nå ble jeg fullstendig tatt av nedoverlengsel og kunne gjerne satt meg på neste flyet...

Hilsen til drømmelandet (i dobbelt forstand)!

Hei gjendine,

ja det er helt fantastisk her:-) Som du da vet er jo ikke Hervey Bay stort, dessuten er det skikkelig australsk.Og det var det vi ville ha da vi bestemte oss for å gjøre dette. Hadde vi valgt en stor by kunne det jo vært hvor som helst i verden egentlig. Vi har bodd her siden midten av desember 04,(via Bangkok m bl a besøk til forsterforeldre og Holt) snart 1 år. Alle er så avslappet til livet her nede. Deilig for en stresset tre barnsmor, slippe å kjøpe alle disse sesong klærne etc. Vi storkoser oss. Ja Frazer er flott! Spennede dyreliv rett utenfor døren for store og små. Vi trenger ikke reise langt på ferie her, vi har alt her vi bor.Ja, er du her igjen så får du si ifra. Du er hjertlig velkommen!!Dagens reklame fra Hervey Bay.

Har forresten vært i Tamborine, men kun på gjennomreise. Fint der og.

Gjest cya (maas)

Bare tilfeldig at jeg leste innlegget ditt, så ikke nicket :o)

Hils gutta boys og si de må ta seg en tur innom, om de er på disse kanter når de besøker gamlelandet (det kan kanskje hende? ;-)

Snakkes/mailes snart!

Stor klem,

Hei kjære deg, ja måtte gi lyd fra meg nå etter så lang tid:-)

Ja, det kan nok hende gutta kommer innom på vei til Gardermoen da de skal hjem hit igjen.

Ja vi snakkes el mailes snart:-)

Hei gjendine,

ja det er helt fantastisk her:-) Som du da vet er jo ikke Hervey Bay stort, dessuten er det skikkelig australsk.Og det var det vi ville ha da vi bestemte oss for å gjøre dette. Hadde vi valgt en stor by kunne det jo vært hvor som helst i verden egentlig. Vi har bodd her siden midten av desember 04,(via Bangkok m bl a besøk til forsterforeldre og Holt) snart 1 år. Alle er så avslappet til livet her nede. Deilig for en stresset tre barnsmor, slippe å kjøpe alle disse sesong klærne etc. Vi storkoser oss. Ja Frazer er flott! Spennede dyreliv rett utenfor døren for store og små. Vi trenger ikke reise langt på ferie her, vi har alt her vi bor.Ja, er du her igjen så får du si ifra. Du er hjertlig velkommen!!Dagens reklame fra Hervey Bay.

:-)

Annonse

veps1365380824

Hei gjendine,

Skjønner dette med småby. Er ikek far Norge opprinnelig, og bor i distriktet her, i noen av de flotteste hjørnene i landet. Akkurat av samme grunn: hadde jeg villet bo i Oslo, kunne det vært hvor som helst i verden.

Tamborine ER sannelig idyllisk, så mange små nasjonalparker og ikke langt til hverken storby eller kyst...

Tror dessverre neppe at jeg kommer meg nedover før dere er hjemme igjen, men det blir nok helt sikkert ikke bare en tur til til Aussie i livet mitt, nei! Må bare finne litt tid og noen penger først...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...