Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er så mye parkdress-erfaringer og kunnskaper at jeg prøver meg jeg også...

Har aldri hatt trolldress men vurderer å kjøpe nå i år. Den selges ikke her vi bor så må i tilfelle bestille på nett. Har fått med meg at den har innerdress av ull, noe jeg er glad for. Men denne ulldressen er vel ikke så tjukk at det er meningen de bare skal ha strømpebukse og tynn genser under? Det går bra med strømpebukse og fleece/joggebukse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197545-trolldressen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cya (tidligere maas)

Hei Grot:-)

Tenkte å svare deg selvom jeg er langt borte og ikke trenger dressen nå. Men jeg har hatt dressen på minstemann som du kjenner godt:-) Han hadde bare strømpebukse og genser under, eller fleece lang underbukse istedenfor.Får det ihvertfallhos HM. Det holdt. Husk at det er ull i foret så da er det best å ikke kle på for mye som ullen ikke virker ordentlig slik den skal. Vi har jo samme type gutter:-)

Husker vi og brukte Cubus ull frotte langt undertøy det holdt under vanlig foret dress. Ull rett på kroppen er jo suverent. Hvis barnet tåler det. Klart blir det veldig kaldt må man vurdere evt noe mer.

Håper vi mailes snart igjen. Hils alle gutta:-)

klemmer fra nå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197545-trolldressen/#findComment-1389466
Del på andre sider

Hei Grot:-)

Tenkte å svare deg selvom jeg er langt borte og ikke trenger dressen nå. Men jeg har hatt dressen på minstemann som du kjenner godt:-) Han hadde bare strømpebukse og genser under, eller fleece lang underbukse istedenfor.Får det ihvertfallhos HM. Det holdt. Husk at det er ull i foret så da er det best å ikke kle på for mye som ullen ikke virker ordentlig slik den skal. Vi har jo samme type gutter:-)

Husker vi og brukte Cubus ull frotte langt undertøy det holdt under vanlig foret dress. Ull rett på kroppen er jo suverent. Hvis barnet tåler det. Klart blir det veldig kaldt må man vurdere evt noe mer.

Håper vi mailes snart igjen. Hils alle gutta:-)

klemmer fra nå

Men nå har du heldigvis ikke bruk for noen trolldress eller????

Fikk du ikke min siste sms angående Ronja? Må jeg sende til ditt nye nr? Har bare det gamle lagret og satset på å bruke det men fikk ikke noe svar så tenkte jeg måtte vente på ny melding fra deg og lagre ditt nye nr.

Ja det blir vel en trolldress på storebror her da. De ser jo helt utrolig fine ut, og det viktigste er jo at de er behagelige. Reima tec-dressene er jo _stive_ og kan ikke være så gode på.... Har bare hørt at trolldressene kan være litt smale. Det er uansett ikke noe problem for denne aktive karen uten ett gram overflødig:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197545-trolldressen/#findComment-1389891
Del på andre sider

Men nå har du heldigvis ikke bruk for noen trolldress eller????

Fikk du ikke min siste sms angående Ronja? Må jeg sende til ditt nye nr? Har bare det gamle lagret og satset på å bruke det men fikk ikke noe svar så tenkte jeg måtte vente på ny melding fra deg og lagre ditt nye nr.

Ja det blir vel en trolldress på storebror her da. De ser jo helt utrolig fine ut, og det viktigste er jo at de er behagelige. Reima tec-dressene er jo _stive_ og kan ikke være så gode på.... Har bare hørt at trolldressene kan være litt smale. Det er uansett ikke noe problem for denne aktive karen uten ett gram overflødig:-)

Jeg synes ikke Reima-dressen er stiv. Må bare få sagt det:) Jeg er så fornøyd med den dressen. Den er jo lett å behagelig å ha på. Har du hatt Reima-dress?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197545-trolldressen/#findComment-1390391
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...