Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg...(Langt)

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at det gleder meg langt inn i hjerteroten hver gang jeg hører glad nyheter fra Colombia. Lykke til alle dere som har kommet ett skritt videre.

Som noen av dere vet, er vi i gang med vår siste og tredje adopsjons prosess. Vi venter foreløpig i den alt for lange og triste køen i Reg. Øst. Fikk mail fra dem i dag om at jeg skulle få beskjed i morgen eller mandag om hvordan det går med saken vår. Vi har reg. dato 21. mars.

Er det forresten noen som har reg. dato etter oss som er bitt godkjent. Hadde vært kjekt og vite siden vår minste prins ennå ikke er fylt 2 år (fyller 25. september), og det finnes jo en regel om at vi ikke kan bli godkjent før han er to. Så......spennende å se hvilket svar jeg får.

Våre to prinser er nå blitt 5 og snart 2 år gamle. Vi er inne i en aldeles herlig periode. Jeg har hørt et sted at fem års alderen er en alder fylt med harmoni, og i vårt tilfelle stemmer det. Fem åringen tar seg tid til minsten og leker fint på minstens premisser. Mitt mors hjerte svulmer.

Det har kostet svette og tårer å komme ditt. Eldstemannens temperament har noen ganger vært mer enn en håndfull, og vi har slitt med sjalusi og raseriutbrudd. Likevel.....det lønner seg å ikke gi seg, og jevnt og trutt ta kampene etterhvert som de kommer. Stå last og brast sammen, finne gode løsninger, samt gi og gi og gi og gi masse omsorg/kjærlighet i bøtter og spann.

Jeg har blitt student på Universitetet i Oslo i høst, så mitt daglige virke kommer til å være blandt pedagogene på Blindern i mange år fremover. Kjempe spennende og krevende med familie og barn som også vil ha sitt.

Gutta går i hver sin barnehage og stortrives så langt.

Jeg har ikke blitt helt vente syk ennå, og jeg håper jeg har lært av mine to foregående prosesser. Jeg tror det er viktig å trives i hverdagen, slik at ikke alt dreier seg om det som skal skje i fremtiden.

Ventetiden med min nr. 2 var helt forferdelig, selvom jeg hadde en prins allerede. En grunn kan være at jeg kun jobbet i påvente av å gå i permisjon. Hvis jeg kunne velge om igjen, så hadde jeg nok sluttet i jobben og startet studier på et tidligere tidspunkt, eller kanskje tatt sjansen på å bytte jobb. Vi jenter skal jo være så pliktoppfyllende hele tiden, og noen ganger kan det hende at det er lurt for oss selv å være litt mere kyniske. Vi mååå jo ikke fortelle en evt. ny arbeidsgiver at vi venter barn.............før vi har fått jobben......

Dette ble langt fra meg....Igjen, lykke til alle sammen. Jeg skal holde dere oppdatert om hva Reg.Øst svarer meg.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197554-liten-oppdatering-fra-meglangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Koselig å se at dere har det bra alle fire!!!

Når det gjelder reg.dato og godkjenning, se min forrige tråd som du svarte på, der ligger det nå mer info fra andre.

Håper vi sees snart, lenge siden sist!

(så deg forresten på stasjonen her en morgen, gratulerer med ny "look" (-: )

Klem fra

Hei!

Koselig å se at dere har det bra alle fire!!!

Når det gjelder reg.dato og godkjenning, se min forrige tråd som du svarte på, der ligger det nå mer info fra andre.

Håper vi sees snart, lenge siden sist!

(så deg forresten på stasjonen her en morgen, gratulerer med ny "look" (-: )

Klem fra

Ja, ny look....det kan man si. He he....morsomt å prøve hvordan det er å ha en meter lengre hår. Foto shooten gikk bra, men må muligvis ta flere bilder. Så jeg blir ikke helt kvitt håret ennå.

Vi ses på treff 22. september, håper jeg?

klem

veps1365380824

Reg. dato 21.03.??? Herregud, da har det ikke skjedd NOENTING der i hele 7 uker??? Vi var registrerte 16.03. og ble godkjent 27.07.!!! Snakk om uflaks å være registrert noen få dager for sent!

Ok, skulle lest ordentlig først. Ser at det ble godkjenninger etterpå og at det kanskje har andre årsaker hos dere...

Annonse

Ja, ny look....det kan man si. He he....morsomt å prøve hvordan det er å ha en meter lengre hår. Foto shooten gikk bra, men må muligvis ta flere bilder. Så jeg blir ikke helt kvitt håret ennå.

Vi ses på treff 22. september, håper jeg?

klem

Så du har vært hos frisøren nå!!

Vært gøy å se deg.. Kanskje skal du/dere på AF sitt medlemsmøte den 19.? Jeg skal prøve å få med J, hvis ikke så reiser jeg alene..

Så du har vært hos frisøren nå!!

Vært gøy å se deg.. Kanskje skal du/dere på AF sitt medlemsmøte den 19.? Jeg skal prøve å få med J, hvis ikke så reiser jeg alene..

Lurte også litt på medlemsmøte den 19. Hvis jeg får barnevakt har jeg lyst til å gå. Kanskje vi skal gå sammen?

Lurte også litt på medlemsmøte den 19. Hvis jeg får barnevakt har jeg lyst til å gå. Kanskje vi skal gå sammen?

DET hadde jo vært veldig hyggelig! Vi får mailes nærmere for å se om vi får anledning til å gå begge to:-)

Ha en fin helg og hils dine..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...