Gå til innhold

Lærere som mobber

Anbefalte innlegg

Hah, det var flere gode ideer.

Sette ham/henne til arbeidsoppgaver som rektor vet h*n hater. Eller opgaver som ikke innebærer kontakt med elevene.

Bare synd at kommuneøkonomien er såpass dårlig at slike jobber ikke vokser på trær i de norske skolene.

Finnes det ikke en skikkelig pøbelklasse som kan sette ham på plass? Du kunne fått lånt min grunnskoleklasse hadde de ikke gått ut på dato.

;-)

mvh

Fortsetter under...

Vi hadde en slik en på videregående. Jeg tror alle klasser har klaget på ham, fra før jeg gikk der og frem til nå. Han er fremdeles ansatt.

Tror det er bortimot umulig å sparke en lærer som er fast ansatt.

Ta det opp i foreldreutvalget/samarbeidsutvalget. Lag underskriftslister. Presenter alt for rektor og be om en forklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...