Gå til innhold

Fineste guttenavnet jeg vet er Sondre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Også mammaen til Sondre :)

Selvfølgelig helt enig!

Forøvrig er jeg ikke tilhenger av navnet Emma, og heller ikke andre navn som kan føre til mobbing/erting.

Hanne-panne,kanne

Emma-hemma

Robert bert bert(uttal med æ)

Gerd-nerd

Bitte-fi**e

Britt-dritt

osv.osv

Har alltid vært glad i Jonas som guttenavn - husker vi kalte magen til mamma for det da hun var gravid med lillebror for 20 år siden :-) Nå ble han forøvrig ikke hetende det da. Og Jonas har jo blitt litt i overkant populært siden den gang. men fint er det likevel!

Ellers går jeg med en liten Signe eller Idun i magen, så det er jentenavnene på topp her i huset!

Annonse

Selvfølgelig helt enig!

Forøvrig er jeg ikke tilhenger av navnet Emma, og heller ikke andre navn som kan føre til mobbing/erting.

Hanne-panne,kanne

Emma-hemma

Robert bert bert(uttal med æ)

Gerd-nerd

Bitte-fi**e

Britt-dritt

osv.osv

Jeg har et navn som ikke rimer på NOE negativt, men steike som ungene klarte å plage meg likevel. Kjenner derimot flere som heter Hanne og Britt, og ingen av dem hadde problemer i oppveksten.

Mobba kan du bli for den minste ting, navnet har nok utrolig lite å si. Av og til kan det holde at man har på seg rød bukse, liksom.

Annonse

Det fineste guttenavnet jeg vet er Viljar. Når vi skulle ha tredjemann ville pappaen absolutt ikke bruke Viljar hvis det ble en gutt. Hadde hun vært gutt, hadde hun nok hett Axel/Aksel.

Forøvrig har jeg en Emma, men det er det jo mange som har ;-)

Har alltid vært glad i Jonas som guttenavn - husker vi kalte magen til mamma for det da hun var gravid med lillebror for 20 år siden :-) Nå ble han forøvrig ikke hetende det da. Og Jonas har jo blitt litt i overkant populært siden den gang. men fint er det likevel!

Ellers går jeg med en liten Signe eller Idun i magen, så det er jentenavnene på topp her i huset!

Signe er mitt favoritt-jentenavn. ;o)

Sondre er et helt greit navn, men her jeg bor tror jeg hver 3. gutt heter Sondre eller Sindre.

Emma er et annet navn som nesten annenhver jente heter.

Jeg vet ikke helt hvilket guttenavn jeg liker best - det er flere. Men jeg synes Sigrid er et kjempefint jentenavn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...