Gå til innhold

Fineste guttenavnet jeg vet er Sondre

Anbefalte innlegg

Fineste gittenavnet jeg vet om er Laurits, men desverre er ikke mannen enig, så de to guttene våre heter Rino og Are. Må innrømme at jeg er ganske fornøyd med de navnene også :-)

Rino - du vet hva det er forkortelse for på engelsk? (Rhino, da.)

Fortsetter under...

Selvfølgelig helt enig!

Forøvrig er jeg ikke tilhenger av navnet Emma, og heller ikke andre navn som kan føre til mobbing/erting.

Hanne-panne,kanne

Emma-hemma

Robert bert bert(uttal med æ)

Gerd-nerd

Bitte-fi**e

Britt-dritt

osv.osv

'Emma-hemma

Bitte-fi**e

Britt-dritt'

Herreguuuuud, dette var rått *s*

Sondre er et helt greit navn, men her jeg bor tror jeg hver 3. gutt heter Sondre eller Sindre.

Emma er et annet navn som nesten annenhver jente heter.

Jeg vet ikke helt hvilket guttenavn jeg liker best - det er flere. Men jeg synes Sigrid er et kjempefint jentenavn.

Synes også Sigrid er et flott jentenavn :-) (Veslejenta ble hetende det :-)

Synes også Sigrid er et flott jentenavn :-) (Veslejenta ble hetende det :-)

Jeg kunne godt tenkt meg det som navn på nurket hvis det er ei jente. Men storesøster og lillesøster har begge navn som ligner, så det ville blitt for dumt.

Skulle stått på mitt da lillesøster skulle ha navn... (Slår meg i hodet!)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...