Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her frustert, skuffet og sint.Junior som skal på leirskole snart, kom hjem idag med romfordeligen. Han kom ikke på rom med noen av sine beste kamerater. De er 3 gutter som har hengt sammen siden 1.klasse og de to andre kom på samme rom.Det spesielle er at det som oftest er kun de tre som henger sammen. Han har andre som også kunne vært aktuelt å dele rom med, men ingen av de fikk han. Lysten til å dra på leirskole er betydelig mindre, men jeg kontaktet lærer med en gang og forklarte hvordan han opplevde det. Lærereren er helt ny nå, og vet ikke helt hvem som er bestis med hvem tror jeg. Han skulle se om det var mulig å gjøre noe med det, men er redd det er for sent. Tror det blir grusomt å sende han fra meg når ting er som det er. Han selv er lei seg, men vil jo gjerne på leirskole. Jeg måtte bare få det ut jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197620-leirskoletr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...