Gå til innhold

Kontantstøtten... likevel stemme Ap?

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig slitt denne gangen. Det ble Venstre til slutt (stemte i forgårs). Grunnen er at jeg ikke har lyst til å stemme på de rød/grønne, og ikke vil stemme på Høyre og ikke på Krf, og i hvertfall ikke FrP.

Vurderte Kystpartiet - de kom høyt på lista mi på den valgtesten i NRK, men det får da være måte på...

Så for første gang i mitt liv stemmer jeg Venstre, og det er IKKE pga Sponheim. Mest taktisk tror jeg, kanskje...

Når du stemmer på Venstre, så stemmer du jo indirekte på Krf og Høyre, da.

Fortsetter under...

Jeg har virkelig slitt denne gangen. Det ble Venstre til slutt (stemte i forgårs). Grunnen er at jeg ikke har lyst til å stemme på de rød/grønne, og ikke vil stemme på Høyre og ikke på Krf, og i hvertfall ikke FrP.

Vurderte Kystpartiet - de kom høyt på lista mi på den valgtesten i NRK, men det får da være måte på...

Så for første gang i mitt liv stemmer jeg Venstre, og det er IKKE pga Sponheim. Mest taktisk tror jeg, kanskje...

Når du stemmer på Venstre, så stemmer du jo indirekte på Krf og Høyre, da.

Kontantstøtten var noe dritt fra første begynnelse, vekk med den.

Den har holdt innvandrerbarn hjemme og hindret intregrering i det norske samfunn, psykt at Frp stemmer for den,haha de bedriver dobbeltmoralpolitikk!

Men nå er det nok politikk på dette forumet, så plis avslutt denne tråden!

Det tror ikke jeg.

Bare en siste kommentar.

Det blir fryktelige forhold for de svakeste(og vanlige folk) med borgerlig regjering full av kaos og full av Frp.

Om du ikke er rik bør du stemme på arbeiderpartiet eller deres samarbeidspartnere.Punktum.

Gjest rik - over 360000 mer ap

Bare en siste kommentar.

Det blir fryktelige forhold for de svakeste(og vanlige folk) med borgerlig regjering full av kaos og full av Frp.

Om du ikke er rik bør du stemme på arbeiderpartiet eller deres samarbeidspartnere.Punktum.

Ap mener man er rik om man tjener over 360000, og det er det jammen mange i norge som gjør.

Annonse

Gjest blomsterløk

Kontantstøtten var noe dritt fra første begynnelse, vekk med den.

Den har holdt innvandrerbarn hjemme og hindret intregrering i det norske samfunn, psykt at Frp stemmer for den,haha de bedriver dobbeltmoralpolitikk!

Men nå er det nok politikk på dette forumet, så plis avslutt denne tråden!

Det er vel bare å la være å lese de trådene som omhandler politikk det.

Det er klart at politikk engasjerer nå rett før et stortingsvalg. Tror ikke du kan regne med at det blir noe mindre nå før valget.

Og så har vi sikkert mange synspunkter etter valget også. Så det blir sikkert noen politiske tråder en stund til.

Det er bare å la være å lese de det.

Bare en siste kommentar.

Ja, er også skeptisk til FrP.

Men har mer tro på Høyre og Venstres evne til å skape verdier enn Ap's og SV's. Særlig SV er flinke til å fordele verdiene, men mangler helt fokus når det gjelder å skape verdier i samfunnet. Om man ikke fokuserer på verdiskapning og tilrettelegging for private bedrifter, blir det snart færre verdier å fordele til gode formål.

Og jeg synes faktisk det skal lønne seg å jobbe!

De fleste av oss som stemmer Venstre gjør det dessverre på tross av - og ikke på grunn av - kandidatene deres ;)

Ja, er også skeptisk til FrP.

Men har mer tro på Høyre og Venstres evne til å skape verdier enn Ap's og SV's. Særlig SV er flinke til å fordele verdiene, men mangler helt fokus når det gjelder å skape verdier i samfunnet. Om man ikke fokuserer på verdiskapning og tilrettelegging for private bedrifter, blir det snart færre verdier å fordele til gode formål.

Og jeg synes faktisk det skal lønne seg å jobbe!

kan ikke alle dere svare på mitt spm. Valg2005 heter det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...