Gå til innhold

Gubban....

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

78

• mariaflyfly

68

• Mandolaika

14

• Atene

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tuller du?!

Nei, dette er tydeligvis ramme alvor...

Skrevet

Nei, dette er tydeligvis ramme alvor...

Så konge! :)

Skrevet

Er det ikke litt skummelt?

Njooo, kanskje litt? Men veldig kult også! :)

Skrevet

Njooo, kanskje litt? Men veldig kult også! :)

Ehh.. Kanskje det.

Jeg hadde liksom ikke forventet klaff på første forsøk en alder av 35....

Skrevet

Ehh.. Kanskje det.

Jeg hadde liksom ikke forventet klaff på første forsøk en alder av 35....

Aldri si aldri, gamle røy! :)

Skrevet

Gammel? *snurt*

*knis* Du hopper tidlig ut av skapet, skjønner jeg?

Skrevet

Gammel? *snurt*

Mariaflyfly synes jo at folk på 30 er gamle, så da må jo du være utgammal (i hennes øyne)!

Skrevet

*knis* Du hopper tidlig ut av skapet, skjønner jeg?

Her ihvertfall... Men jeg er jo ikke akkurat kjent for å spytte i glasset, så det spørs om jeg ikke blir avslørt temmelig fort i RL også.

Skrevet

Mariaflyfly synes jo at folk på 30 er gamle, så da må jo du være utgammal (i hennes øyne)!

Gamlehjemmet neste?

Skrevet

Snart fossil. *nikker bekreftende*

Skrevet

Her ihvertfall... Men jeg er jo ikke akkurat kjent for å spytte i glasset, så det spørs om jeg ikke blir avslørt temmelig fort i RL også.

Tja...Jeg skal ikke si noe den 20. hvis du fyller opp glassa dine med alkoholfri rødvin, jeg! :) Men det spørs om ikke du blir avslørt når den smaker så vondt at du brekker deg. ;)

Skrevet

Tja...Jeg skal ikke si noe den 20. hvis du fyller opp glassa dine med alkoholfri rødvin, jeg! :) Men det spørs om ikke du blir avslørt når den smaker så vondt at du brekker deg. ;)

20.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...