Gå til innhold

Gubban....

Anbefalte innlegg

Grattis! :)

Skriver deg på bhg. liste om to år - i tilfellet den borti veien svikter :)

Om ikke du går konk, da :(

Med jentungen var det omtrent umulig å få kommunal plass, men nå har jobben min vært med på å starte bhg, og der har vi en del plasser. Lettest å få inn ettåringer, faktisk... Så jeg er omtrent garantert plass der om jeg vil ha.

Minuset er at det er litt langt unna, mem det føles som en joker i banhånd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197683-gubban/page/11/#findComment-1392381
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

78

• mariaflyfly

68

• Mandolaika

14

• Atene

3

Mest aktive i denne tråden

Det er på mange måter rart å begynne på ann igjen etter noen år.

Den mellomste min var 6 år for et par dager siden. Da jeg fikk minstemann, følte jeg meg nesten som en førstegangsfødende, men har samtidig fått en ro over meg som kommer av erfaring fra

flere barn.

Nyt tiden som kommer og se det positive i at du har storesøsken som kan avlaste deg litt :-)

Her har jeg stor nytte av at storesøster kan trille minsten en liten tur på feltet, mens jeg tar meg en dusj, hviler litt eller bare får vasket over gulvet.

Jeg tror vel egentlig at hun blir en flink storesøster - hun er veldig glad i småtasser og leker fint med dem. Hun og tremenningen på halvannet forguder hverandre - gjensidig, og jentungen kan godt ligge på gulvet i mange timer og leke med han.

Og sjalusi og krangling slipper vi vel forhåpentligvis, med mindre vi får en skitten bråkete lillebror som igler seg på i tide og utide...

Men en førstegangsfødende føler meg meg ikke som, selv om det er lenge siden. Referansegrunnlaget er det, helt klart :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197683-gubban/page/11/#findComment-1392382
Del på andre sider

Om ikke du går konk, da :(

Med jentungen var det omtrent umulig å få kommunal plass, men nå har jobben min vært med på å starte bhg, og der har vi en del plasser. Lettest å få inn ettåringer, faktisk... Så jeg er omtrent garantert plass der om jeg vil ha.

Minuset er at det er litt langt unna, mem det føles som en joker i banhånd...

Oi - det var ikke verst! Bra tiltak da, om ikke annet :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197683-gubban/page/11/#findComment-1392398
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...