Gå til innhold

Hårføner på hotellene i Kina....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har ikke tid til å føne håret når du får barn, vet du ;-))

(Joda, jeg vil nå ha det til at der fantes hårføner.)

;-)

Fniiiiz... Det var du som sa det, men det er ikke så langt fra sannheten.

Jeg var et bustetroll under begge kinaturene våre. Man har liksom verken tid eller ork til å være forfengelig.

Men brydde jeg meg? Neeeeiiiida! :o)

MVH fremdeles bustetroll igrunnen....

carla1365380461

Fniiiiz... Det var du som sa det, men det er ikke så langt fra sannheten.

Jeg var et bustetroll under begge kinaturene våre. Man har liksom verken tid eller ork til å være forfengelig.

Men brydde jeg meg? Neeeeiiiida! :o)

MVH fremdeles bustetroll igrunnen....

Utfordringen i Kina blir vel å få gå på do _alene_ av og til. Får man det, så får man være fornøyd ;-)

Du skal vel glatte litt på bustehåret til i kveld, eller?! hihi

Vi bodde på skikkelig fine hotell, men jeg kan faktisk ikke huske at det var hårføner der - nå var vi i Kina om sommeren og håret tørket temmlig fort. Uansett hadde man ikke særlig mye tid til å tenke på håret ;-)

Siden man har lov til å ha med seg 40 kg hver på fly t/r Kina (men obs bare 20 kg innenriks i Kina) er vel ikke hårføneren det som gjør det store utslaget

Gjest Hair anno 2005

Utfordringen i Kina blir vel å få gå på do _alene_ av og til. Får man det, så får man være fornøyd ;-)

Du skal vel glatte litt på bustehåret til i kveld, eller?! hihi

He-he! Nei, man får vel legge det forfengelige til siden for en stund da. Skitne klær og ufresh på håret...dette blir stas! :o)

Annonse

Gjest Hair anno 2005

Vi bodde på skikkelig fine hotell, men jeg kan faktisk ikke huske at det var hårføner der - nå var vi i Kina om sommeren og håret tørket temmlig fort. Uansett hadde man ikke særlig mye tid til å tenke på håret ;-)

Siden man har lov til å ha med seg 40 kg hver på fly t/r Kina (men obs bare 20 kg innenriks i Kina) er vel ikke hårføneren det som gjør det store utslaget

...problemet er at vi kun får ha med 20 kg hver...vi skal fly med KLM. Kofferten veier vel også litt, så det blir ikke plass til hverken det ene eller det andre. Må nok gå rundt med flatt hår og møkkete klær i 16 dager. Herlig! :o)

carla1365380461

He-he! Nei, man får vel legge det forfengelige til siden for en stund da. Skitne klær og ufresh på håret...dette blir stas! :o)

Heldigvis er vi fæle til å overdrive... - du skal se det ordner seg både med hår og klær ;-))

(de har forresten vaskeritjeneste på hotellene, selv om det er litt dyrt)

God helg fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...