Gå til innhold

flere mødre med silikon?

Anbefalte innlegg

Hei der her inne. Lite aktivitet på plastisk kirurgi-forumet, så nå prøver jeg her:)

La inn silikon på mandag. Veldig fornøyd. Har vært i relativt god form hele tiden. Er litt nummen i høyrehånda nå, regner med det er fordi jeg har annstrengt den litt mye for å skåne andre muskler.

Noen som vet når jeg kan begynne å gå forsiktig på tredemøllen? Hva med å trene føttene? Har ikke ligget i ro jeg nå, da jeg føler meg i fin form, og med barn på 2 og 5 år er det heller umulig.

Noen som har noen erfaringer å dele med meg?

Trnger ingen kommentarer på at jeg har gjort dette, da dette er mitt eget valg og som jeg står dor 100 prosent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197696-flere-m%C3%B8dre-med-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hattt silikon siden 1992 og har ikke angret en dag på det valget ;-) Håper du blir like fornøyd som jeg er/ har vært.

Jeg kom meg superraskt etter inngrepet, men husker ikke hvor lang tid det ok førjeg begynte å trene. Gikk på skolen den gangen og ventet en stund med gym. Men det å gå osv, kan vel ikke være noe problem.

Lykke til!

Gjest karismata

Jeg har hattt silikon siden 1992 og har ikke angret en dag på det valget ;-) Håper du blir like fornøyd som jeg er/ har vært.

Jeg kom meg superraskt etter inngrepet, men husker ikke hvor lang tid det ok førjeg begynte å trene. Gikk på skolen den gangen og ventet en stund med gym. Men det å gå osv, kan vel ikke være noe problem.

Lykke til!

Får jeg stille et nysgjerrig spørsmål?

Jeg mener jeg lese en gang at en kirurg uttalte at man måtte skifte innlegg hvert syvende år, eller i hvertfall minst hvert tiende. Stemmer det, eller er det bare noe legene "finner på"?

Høres veldig styrete ut..

Jeg mener jeg lese en gang at en kirurg uttalte at man måtte skifte innlegg hvert syvende år, eller i hvertfall minst hvert tiende. Stemmer det, eller er det bare noe legene "finner på"?

Det stemmer ikke. Som oftest må protesene byttes ut, men ikke etter 7-8 år. Jeg har som nevnt hatt mine siden 1992 og har ingen plager av noe slag. Jeg merker ikke noe til dem rett og slett. En eller annen gang må jeg bytte, men det "orker" jeg ikke å tenke på ;-)

Det stemmer ikke. Som oftest må protesene byttes ut, men ikke etter 7-8 år. Jeg har som nevnt hatt mine siden 1992 og har ingen plager av noe slag. Jeg merker ikke noe til dem rett og slett. En eller annen gang må jeg bytte, men det "orker" jeg ikke å tenke på ;-)

Du kan trene bena dine,men vært forsiktig å belaste armene. Ikke bære alt for tunge ting.

:)

Hvor lenge kan du vente da? Poenget er vel at du må bytte før de begynner å lekke? Etter at du begynner å få problem er det jo litt seint...

Annonse

Hvor lenge kan du vente da? Poenget er vel at du må bytte før de begynner å lekke? Etter at du begynner å få problem er det jo litt seint...

Ja, det kan du jo si ;-) Jeg burde kanskje ta en sjekk, men det kan gå 15 år,hvis ikke mer. Det er det jeg har hørt.

Men jeg ønsker ikke problemer og har mange ganger tenkt at jeg burde sjekke med en kirurg. Jeg bare utsetter det! Det koster jo flesk og jeg har ikke lyst til å bruke penger på det. Alternativet er jo å ta dem ut og ikke putte noe inn. Hvor fornøyd jeg blir med det er jeg rimelig usikker på! Jeg er jo vant til å ha en c-cup og trives med det. Puppene kommer tilå bli rimelig slappe/tomme uten noe fyll :-)

Jeg må nok bare gjøre det - snart!

Ja, det kan du jo si ;-) Jeg burde kanskje ta en sjekk, men det kan gå 15 år,hvis ikke mer. Det er det jeg har hørt.

Men jeg ønsker ikke problemer og har mange ganger tenkt at jeg burde sjekke med en kirurg. Jeg bare utsetter det! Det koster jo flesk og jeg har ikke lyst til å bruke penger på det. Alternativet er jo å ta dem ut og ikke putte noe inn. Hvor fornøyd jeg blir med det er jeg rimelig usikker på! Jeg er jo vant til å ha en c-cup og trives med det. Puppene kommer tilå bli rimelig slappe/tomme uten noe fyll :-)

Jeg må nok bare gjøre det - snart!

*Sparker amparro i veg til legen*

Ikke ta noen sjanser med helsa di!

Har en venninne som la inn silikon for noen år siden, hun sa at legene hadde sagt at de burde byttes etter 20-25 år..

*Sparker amparro i veg til legen*

Ikke ta noen sjanser med helsa di!

Ho,ho :-) Skal nok komme meg avgårde ja. Har sjekket litt priser nå, kommer vel på rundt 30 lapper.Men nå var det jo en som skrev 20-25 år her inne - da har jeg jo gooood tid :-)

Ho,ho :-) Skal nok komme meg avgårde ja. Har sjekket litt priser nå, kommer vel på rundt 30 lapper.Men nå var det jo en som skrev 20-25 år her inne - da har jeg jo gooood tid :-)

Ikke stol på tredjehånds opplysninger, bare vær flink jente og snakk med legen du!

Sier din lege også at du kan vente i 20 år, så skal du slippe mer mas fra meg :)

Jeg blir rett og slett sjokkert av det du skriver.

Silikonpupper har forårsaket ødelagte liv for mange kvinner, og så gidder du ikke engang sjekke disse greiene?

Annonse

Jeg blir rett og slett sjokkert av det du skriver.

Silikonpupper har forårsaket ødelagte liv for mange kvinner, og så gidder du ikke engang sjekke disse greiene?

Kirurgen sa det at fungerte det fint og man ikke hadde ubehag var det ikke noe i veien for at man ikke kunne ha protesene livet ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...