Gå til innhold

Nå legger hun på seg :-)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen husker innlegget mitt fra et par uker tilbake, ytret bekymring for min lille datter på tre måneder som bare hadde lagt på seg 250 gram på en måned og ti gram den siste uken.

Vel, nå går det bedre. Den siste uka har hun lagt på seg 240 gram, og mammaen er såååå fornøyd :-)

Hun fikk antakelig for lite mat i en periode, og det skyldes nok at jeg trodde at hun ikke var sulten når hun lå og kavet og kjaset og sutret ved brystet. Men antakelig har hun bare vært sinna for at melka ikke kommer med en gang jeg legger henne til...

Nå lurer jeg henne til å ligge til melka kommer... Og hun henger som en igle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197698-n%C3%A5-legger-hun-p%C3%A5-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! ingenting er bedre enn det. Bra at du har vært tålmodig.

Hvis melka de er litt treg i starten og hun er utålmodig, så kan du sette deg ned slappe av og rulle litt på brystknoppen før du legger henne til. Da kommer melka raskere. Det kan motvirke hard suging i starten av måltidet og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...