Gå til innhold

Nei å nei så trist .....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så tragisk. Jeg har en sønn som er skikkelig klatremus, han er ikke redd for å falle ned heller, tror nok han er supermann :(

En tidligere arbeidskollega av meg mistet nettopp mora si. Jeg så dødsannonsen i avisa. Jeg har sendt henne blomster.

Har du tenkt på å sende blomster til mora? Jeg synes ikke det gjør noenting om du ikke har hatt kontakt med mora på mange år, du viser bare at du bryr deg og tenker på dem.

Gjest eks-hallingen

Huff, så tragisk. Jeg har en sønn som er skikkelig klatremus, han er ikke redd for å falle ned heller, tror nok han er supermann :(

En tidligere arbeidskollega av meg mistet nettopp mora si. Jeg så dødsannonsen i avisa. Jeg har sendt henne blomster.

Har du tenkt på å sende blomster til mora? Jeg synes ikke det gjør noenting om du ikke har hatt kontakt med mora på mange år, du viser bare at du bryr deg og tenker på dem.

Hei.

Det er faren som var vennen min .... moren til barnet kjenner jeg ikke. Så jeg vet ikke, mulig vi kan gå sammen noen flere som har flyttet ut, å sende en felles hilsen ....

Huff, så skrekkelig. Det er så små marginer av og til...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107281

Ja, jeg vet om ei jente som falt ned en trapp på 2-3 trinn mellom to ulike deler av stua (huset lå i terreng, med litt nivåforskjeller mellom ulike deler av huset). Hun var lett funksjonshemmet før hun falt ned trappen (kunne gå og snakke mm), men ble alvorlig skadet, og sitter i rullestol, er hjerneskadet og har bare et svært begrenset språk etter skaden...

Så det er på den ene siden veldig lite som skal til, men heldigvis SVÆRT sjeldent at slike ting skjer, tross alt!

Annonse

Ja det er alltid tragisk når det skjer sånne ulykker med barn. Det går ikke an å forestille seg engang hvordan foreldrene må ha det nå.

Ser du ble rådet til å sende blomster. Det ville jeg også gjort selv om dere ikke hadde kontakt lenger. Det er godt å vite at en har noen som tenker på en.

En barndomsvenn av meg døde nylig av overdose, jeg sendte blomster til foreldrene og et kort der jeg skrev at jeg tenkte på dem. Hadde ikke sett dem på ca 20 år, men de ringte meg etter begravelsen og var utrolig takknemlig for at jeg hadde vist min medfølelse.

Ja det er alltid tragisk når det skjer sånne ulykker med barn. Det går ikke an å forestille seg engang hvordan foreldrene må ha det nå.

Ser du ble rådet til å sende blomster. Det ville jeg også gjort selv om dere ikke hadde kontakt lenger. Det er godt å vite at en har noen som tenker på en.

En barndomsvenn av meg døde nylig av overdose, jeg sendte blomster til foreldrene og et kort der jeg skrev at jeg tenkte på dem. Hadde ikke sett dem på ca 20 år, men de ringte meg etter begravelsen og var utrolig takknemlig for at jeg hadde vist min medfølelse.

Jepp, vi trenger mer av sånne som deg i dagens samfunn!

Hei.

Det er faren som var vennen min .... moren til barnet kjenner jeg ikke. Så jeg vet ikke, mulig vi kan gå sammen noen flere som har flyttet ut, å sende en felles hilsen ....

Synes du skal gjøre det. Faren sørger nok også over sin datter og de som har mistet setter pris på at gamle venner tenker på dem!

Huff, så skrekkelig. Det er så små marginer av og til...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107281

Huff, det er så trist når sånt skjer!

Ble nesten litt skjelven da jeg leste om denne toåringen - for bare noen dager siden datt nemlig min toåring ned fra humpedissa på lekeplassen her. Hun slo ansiktet rett i dissa, og ramlet ned på bakken etterpå. Min første bekymring var tennene (det var masse blod..) og når jeg tenker på det etterpå så var det aldri i tankene mine at det kunne ha vært farlig! Men nå fikk jeg virkelig en påminnelse om hvor små marginene kan være av og til - tenner blir virkelig en filleting i forhold!

Mange varme tanker går til alle dem som noen gang har opplevd å miste et barn - det må være den største sorgen det går an å oppleve!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...