l@bamba Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 I dag er dagen da vi skal feire oss selv en smule...Endelig ble dokumentene sendt til AF, og nå er det ingenting mer vi kan gjøre enn å vente på barnet vårt. Vi har det jo bra sammen med gulljenta vår, og vi nyter dagene til fulle, men jeg må si det skal bli stas med 2 smårollinger i hus. Vi koser oss med bilder fra hentereisen, og av alle dere som har sendt meg bilde av barna deres. Nå kommer jeg vel til å finne meg et oppussingsobjekt som sist, da jeg malte vinduskarmer i januar/februar (huff, det var en kald opplevelse)...For hvordan får man ellers tiden til å gå? Ikke det, her i huset har vi ikke mye tid til overs når dagen er gått,men jeg må liksom ha et prosjekt på gang, så jeg ikke bare prater hull i hodet på gubben..Vi har nesten bestemt navn, så det meste er HELT klart. Det er helt overveldende å lese om alle tildelingene som har kommet, og nå har jeg for alvor begynnt å lengte etter VÅRT barn. Håper tiden setter opp farten fremover en stund... 0 Siter
Gro72 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 GRATULERER SÅ MYE MED FERDIG INNSAMLET PAPIRER!!!! Kjekt å høre at det ordnet seg raskt med legeattestene!! Nå skal det jammen bli spennende å følge med dere videre på den spennende veien mot en lillebror eller lillesøster :-) Vi snakkes etterhvert! Hils mannen og barna fra oss her i Nord :-) Varme tanker og klemmer fra 0 Siter
colombis Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 GRATULERER så masse med ferdig innsamling av papirer Nå er det bare å veente... Vi har hatt søknaden vår i Colombia i 5 mnd.og venter vårt første barn. Vi venter i spenning og håper det ikke tar alt for lang tid.. Ønsker dere all LYKKE videre. Hilsen 0 Siter
hypathia Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 GRATULERER! Må si dere har jobbet fort. Og da er dere jo virkelig igang.... Klem 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hurra! Kos dere med feiring, det blir spennende tider fremover! Gi mannen og gullet en klem fra oss! klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.