Gå til innhold

Ferdig med innsamlingen av papirer!!

Anbefalte innlegg

I dag er dagen da vi skal feire oss selv en smule...Endelig ble dokumentene sendt til AF, og nå er det ingenting mer vi kan gjøre enn å vente på barnet vårt.

Vi har det jo bra sammen med gulljenta vår, og vi nyter dagene til fulle, men jeg må si det skal bli stas med 2 smårollinger i hus.

Vi koser oss med bilder fra hentereisen, og av alle dere som har sendt meg bilde av barna deres.

Nå kommer jeg vel til å finne meg et oppussingsobjekt som sist, da jeg malte vinduskarmer i januar/februar (huff, det var en kald opplevelse)...For hvordan får man ellers tiden til å gå?

Ikke det, her i huset har vi ikke mye tid til overs når dagen er gått,men jeg må liksom ha et prosjekt på gang, så jeg ikke bare prater hull i hodet på gubben..Vi har nesten bestemt navn, så det meste er HELT klart.

Det er helt overveldende å lese om alle tildelingene som har kommet, og nå har jeg for alvor begynnt å lengte etter VÅRT barn. Håper tiden setter opp farten fremover en stund...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197713-ferdig-med-innsamlingen-av-papirer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE MED FERDIG INNSAMLET PAPIRER!!!!

Kjekt å høre at det ordnet seg raskt med legeattestene!!

Nå skal det jammen bli spennende å følge med dere videre på den spennende veien mot en lillebror eller lillesøster :-)

Vi snakkes etterhvert!

Hils mannen og barna fra oss her i Nord :-)

Varme tanker og klemmer fra

GRATULERER så masse med ferdig innsamling av papirer :)

Nå er det bare å veente... Vi har hatt søknaden vår i Colombia i 5 mnd.og venter vårt første barn.

Vi venter i spenning og håper det ikke tar alt for lang tid..

Ønsker dere all LYKKE videre.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...