Gjest amparro Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg kjøpte nye Ecco Gore-Tex til jenta mi i fjor, strl 28. Hun var da 3 år og vi kjøpte de litt store slik at hun kunne ha de første halvdel av denne høsten/vinteren. Da jeg skulle prøve de på henne nå fikk hun ikke foten ned i støvelen! Når jeg måler foten under er det jo mer en nok plass så selve strl skulle passe. Det vi derimot merket i fjor var at det var trangt å få foten ned i støvelen. Men som sagt, nå var det klin umulig å få foten ned i. Er det andre som har samme erfaring med disse støvlene? Hvilke støvler vil dere anbefale? Jeg tror neppe det blir Ecco igjen. 0 Siter
karisma Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vi hadde samme erfaring med den typen Ecco Goretex datteren vår hadde. Guttene hadde en annen type Ecco, og de var mye høyere over vristen, og generelt mye bedre. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Ecco GoreTex til storesøster i fjor, men slet også med å få foten nedi. Endte opp med Skofus sine Goretex og var kjempefornøyd. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har aldri i mitt liv fått på meg et par eccosko, så de er nok ikke laget for de med høy vrist. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vi kjøpte skofus gore tex til guttungen i fjor, og var veldig fonøyde med de. Han holdt seg på tørr og varm, og ikke er de av de dyreste heller. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vi hadde Ecco Goretex en vinter til guttungen, og de var trange, ja. De andre åra har vi hatt Skofus. Mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.