Gå til innhold

Å ta seg en røyk

Anbefalte innlegg

Gjest veslekari

Jeg har ei lita tulle på 7 uker nå. Jeg slutta å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid, og klarte meg fint røykfri gjennom hele graviditeten og det går bra nå også. Men jeg så lyst til å bare kose meg med en røyk nå og da! Kan jeg det mens jeg ammer? (Altså ikke samtidig som jeg ammer dah). Er det sånn som med alkohol at slemme-stoffene forsvinner i løpet av så og så lang tid? Hvor lang tid? Kan jeg foreksempel kose meg med en røyk etter hun har sovnet for natta sånn i 11-12 tida? For da skal hun ikke ha mat igjen før klokka 6.

Er det noen av dere ammere som røyker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197748-%C3%A5-ta-seg-en-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal ikke begynne.. skal bare koooose meg.

Hvor nært stupet kan man gå før man ramler utfor?

Røyk er laget for at du skal bli fortest mulig avhengig.

Om du har røkt daglig er sjansene minimale for at du skal klare å holde deg til en gang iblant.

Bare det at du nå er så desperat etter en røyk viser jo hvor psykisk avhengig du enda er.

mvh

Annonse

Alle jeg kjente som begynte å røyke igjen begynte på den måten der. Anbefales ikke.

De færreste klarer å bare festrøyke. Jeg kjenner to - mitt barns far og hans søster.

Jeg kjenner derimot 10 som sluttet men som begynte igjen fordi de bare skulle kose seg for én gangs skyld.

Ellers er tommelfinger-regelen at melka er fri ca 3 timer etter siste røyk.

Gjest veslekari

Alle jeg kjente som begynte å røyke igjen begynte på den måten der. Anbefales ikke.

De færreste klarer å bare festrøyke. Jeg kjenner to - mitt barns far og hans søster.

Jeg kjenner derimot 10 som sluttet men som begynte igjen fordi de bare skulle kose seg for én gangs skyld.

Ellers er tommelfinger-regelen at melka er fri ca 3 timer etter siste røyk.

Ok, takk, endelig et ordentlig svar. Folk er dårlige til å svare på det man spør om altså.

Så takk til deg kjære venn. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...