Gjest mirakel*2? Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 helt tåpelig egentlig. Prøver å bli gravid. Nettopp begynt. Har en unge fra før. Fikk plutselig kalde føtter. Huff. Samboeren min så bare ut som et spørsmålstegn stakkar:) Noen andre som har hatt det? Skjønner ikke siden jeg har hatt så lyst på. Hadde det ikke med første unge. 0 Siter
Gjest pokemon Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ta på deg tøfler eller ta et fotbad for deretter å ta på deg tøfler, kasnkje etter litt fotmassasje? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ta på deg tøfler eller ta et fotbad for deretter å ta på deg tøfler, kasnkje etter litt fotmassasje? unnskyld at jeg ler *he he* men jeg tror innlegget ditt ble plassert på feil sted...! 0 Siter
Gjest pokemon Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 unnskyld at jeg ler *he he* men jeg tror innlegget ditt ble plassert på feil sted...! Jeg kommer bare med gode råd mot kalde føtter 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ta på deg tøfler eller ta et fotbad for deretter å ta på deg tøfler, kasnkje etter litt fotmassasje? takk for tips 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ta på deg tøfler eller ta et fotbad for deretter å ta på deg tøfler, kasnkje etter litt fotmassasje? jeg må og legge til at jeg synes du kunne holdt deg god for å svare folk i det hele tatt. Jeg har tidligere sett på svar du gir til andre, og hver gang skriver du noe tåpelig. Hvilket nick bruker du egentlig til vanlig? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det er helt vanlig med plutselige anfall av kalde føtter når man er i ferd med å ta så store avgjørelser som hvorvidt man skal ha et barn til. Av og til er det kanskje intuiasjonen som prøver å sende en beskjed, men langt oftere er det bare litt hverdagsangst over å skulle endre livet sitt. Tenk litt på det, prøv å kjenne etter om det er noe spesielt - og vent ellers til det går over. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.