Gå til innhold

øyekatar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet for 3 dager siden med at jeg kjente at høyre øye var vondt. Det var liksom om det var en liten hevelse som jeg ikke kunne se, men bare føle. Tenkte at det var en liten hånd som hadde kommet borti øyet om natten.. I går var det mere kløe og idag er hele øyelokket hovent og det sprenger mer.. Kan det være øyekatar?? Det er ikke puss, bare hovent og litt smertefullt. Hvordan er det med smittefare ved evt øyekatar? Kan man være i basseng om øyet er slik som det er nå uten puss? Bør jeg gå til lege nå eller kan jeg vente til mandag og det ikke har gitt seg??

Skrevet

Øyekatarr har jeg selv hatt noen ganger, og og på meg startet det med at øyet ble rødt med varmefølelse. Ømt samt puss.

FIkk dråper og salve Kloramfenikol. Veldig smittsomt, så vær påpasselig med kluter, håndkle, samt kontaktsmitte

Skrevet

Øyekatarr har jeg selv hatt noen ganger, og og på meg startet det med at øyet ble rødt med varmefølelse. Ømt samt puss.

FIkk dråper og salve Kloramfenikol. Veldig smittsomt, så vær påpasselig med kluter, håndkle, samt kontaktsmitte

Jeg var på Legeformidlingen og fikk diagnostisert meg der.. fikk Penecilin da øyeproblemet var bakterie....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...