nedtelling Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg startet for 3 dager siden med at jeg kjente at høyre øye var vondt. Det var liksom om det var en liten hevelse som jeg ikke kunne se, men bare føle. Tenkte at det var en liten hånd som hadde kommet borti øyet om natten.. I går var det mere kløe og idag er hele øyelokket hovent og det sprenger mer.. Kan det være øyekatar?? Det er ikke puss, bare hovent og litt smertefullt. Hvordan er det med smittefare ved evt øyekatar? Kan man være i basseng om øyet er slik som det er nå uten puss? Bør jeg gå til lege nå eller kan jeg vente til mandag og det ikke har gitt seg?? 0 Siter
Nussi Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Øyekatarr har jeg selv hatt noen ganger, og og på meg startet det med at øyet ble rødt med varmefølelse. Ømt samt puss. FIkk dråper og salve Kloramfenikol. Veldig smittsomt, så vær påpasselig med kluter, håndkle, samt kontaktsmitte 0 Siter
nedtelling Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Øyekatarr har jeg selv hatt noen ganger, og og på meg startet det med at øyet ble rødt med varmefølelse. Ømt samt puss. FIkk dråper og salve Kloramfenikol. Veldig smittsomt, så vær påpasselig med kluter, håndkle, samt kontaktsmitte Jeg var på Legeformidlingen og fikk diagnostisert meg der.. fikk Penecilin da øyeproblemet var bakterie.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.