Gå til innhold

Mensen etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var i ferd med å avslutte ammingen, dvs. etter 10-11 måneder. Deilig å slippe den så lenge, men deilig å få kroppen i gjenge igjen også.

Skrevet

Etter nr. 1 kom den etter 5 mnd - og så ble jeg gravid...

Husker ikke når den kom etter nr. 2 - hadde det litt for travelt med to små...

Skrevet

Etter 11 mndr og etter 10 mndr. Perioden mellom mensene blei nesten en uke kortere etter hvert barn av en eller annen grunn. Før hadde jeg syklus på 5 uker, så litt over 4 uker, og nå omtrent 4 uker.

Snodige greier.

Skrevet

Etter første fødsel: 14 mnd

Etter andre fødsel: 13 mnd

Etter tredje fødsel: 9 mnd.

Skrevet

1. gang etter 13 måneder, mens jeg enda ammet.

2. gang etter ca 15 måneder. 2 måneder etter at jeg sluttet å amme.

3. gang - minsten er nå 3,5 måned og jeg håper det forsatt går lang tid, før jeg får mensen.

Skrevet

med 1 mann blødde jeg i 2 uker etter fødselen derretter gikk det ca 1 mnd etter det før jeg fikk mensen....

med 2 mann blødde jeg i 3 nesten 4 uker etter fødselen og fikk mensen ca 2 mnd etter det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...