Gå til innhold

Røyking og barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

8

• muriel

5

• mariaflyfly

3

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Man får sin lønn i himmelen, vettu! ;)

Neida, hun lagde kjempegod pastalunsj (Lillemann tylla i seg 3 posjoner + is til dessert).

Det hørtes jo bra ut, men hva med den fantastiske fiskesuppa hennes? Ble du snytt for den, eller har du fått den tidligere?

Regner med det gikk tungt å vaske når du ikke hadde heiaropene mine til å drive deg frem!

Det hørtes jo bra ut, men hva med den fantastiske fiskesuppa hennes? Ble du snytt for den, eller har du fått den tidligere?

Regner med det gikk tungt å vaske når du ikke hadde heiaropene mine til å drive deg frem!

Ja, det var jo litt stusslig å stå der ute sånn helt aleine! Annegunn kom slentrende da jeg var nesten ferdig.

Fiskesuppa blei jeg snytt for, men pastaen var vel verd det. :) Men du fikk teste suppa her om dagen, eller?

Ja, det var jo litt stusslig å stå der ute sånn helt aleine! Annegunn kom slentrende da jeg var nesten ferdig.

Fiskesuppa blei jeg snytt for, men pastaen var vel verd det. :) Men du fikk teste suppa her om dagen, eller?

Ja, jeg fikk fiskesuppe da jeg var hos henne. Virkelig god!

Den var ikke så verst den hvitvinen jeg fikk heller :) Annegunn hadde tenkt å ha den for seg selv, men var dum nok til å overtale meg til å smake ;)

Den var ikke så verst den hvitvinen jeg fikk heller :) Annegunn hadde tenkt å ha den for seg selv, men var dum nok til å overtale meg til å smake ;)

Men det var egentlig greit nok, dah, for da fikk jeg litt rødvin etterpå...

*mimre*

Annonse

Men det var egentlig greit nok, dah, for da fikk jeg litt rødvin etterpå...

*mimre*

Så vidt jeg husker, så ble det rødvin på meg også, den stod fabelaktig til den engelske japperstatningen :)

Det var nok din mann som ble mest skuffa, siden det ikke ble igjen hvitvin til ham!

*Mimrer med*

Så vidt jeg husker, så ble det rødvin på meg også, den stod fabelaktig til den engelske japperstatningen :)

Det var nok din mann som ble mest skuffa, siden det ikke ble igjen hvitvin til ham!

*Mimrer med*

Men han kan jo drikke så mye hvitvin han ønsker, i motsetning til visse andre?

Jeg tror forresten ikke rødvin og sjokkis er direkte kjent for å passe sammen.

Whisky og sjokkis, derimot, det er en vinner.

Men han kan jo drikke så mye hvitvin han ønsker, i motsetning til visse andre?

Jeg tror forresten ikke rødvin og sjokkis er direkte kjent for å passe sammen.

Whisky og sjokkis, derimot, det er en vinner.

Det meste går til en god sjokolade! (Ikke sant, togli?)

Wisky derimot, er ikke brukandes.

Annonse

Mmm... Minner meg på at jeg har en åpnet flaske i kjøleskapet og den holder seg jo ikke lenge etter at den er åpnet.... *Tusler ut på kjøkkenet*

Jeg tror ikke det hjelper. Ihvertfall ikke på meg, og jeg synes selv jeg spiser mye grønt.

Det eneste som hjelper på godisinntaket mitt er ren og skjær viljestyrke.

Jeg har merket at når jeg greier å holde meg unna søtt et par ukers tid, så blir suget mindre. Dessuten må jeg passe på å ikke ha sjokolade liggende i huset, da blir det altfor enkelt å ta bare en bit til...

Jeg har merket at når jeg greier å holde meg unna søtt et par ukers tid, så blir suget mindre. Dessuten må jeg passe på å ikke ha sjokolade liggende i huset, da blir det altfor enkelt å ta bare en bit til...

Det har jeg også merket - og det gjelder også potetgull.

Potetgull kan ikke jeg ha liggende i huset...

Det har jeg også merket - og det gjelder også potetgull.

Potetgull kan ikke jeg ha liggende i huset...

Sørlandschips tåler faktisk å ligge her i flere dager, der er det lettere å holde seg unna for meg, selv om sørlandschips er favorittchipsen.

Sørlandschips tåler faktisk å ligge her i flere dager, der er det lettere å holde seg unna for meg, selv om sørlandschips er favorittchipsen.

Men nå har jeg bstemt at jeg alltid skal ha potetgull liggende i skapet, til mai 2006 engang. Gjett hvem som skal hamstre i Glasgow....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...