Gjest lurulf Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Men nå har jeg bstemt at jeg alltid skal ha potetgull liggende i skapet, til mai 2006 engang. Gjett hvem som skal hamstre i Glasgow.... Så da kommer du tilbake med koffertene fulle av baconchips og mammaklær i stedet for vin? 0 Siter
annegunn Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Så da kommer du tilbake med koffertene fulle av baconchips og mammaklær i stedet for vin? Noe sånt ja Skjønt vinen skal visst være i håndbagasjen uansett. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg er helt enig med deg i at det ikke er smart å røyke, verken for sin egen del eller for barna. Men når det er sagt (jeg røyker selv) så blir jeg TEMMELIG provosert over at du påstår at jeg ikke er glad i barna mine!! DET har du ikke noe grunnlag for å si!! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Foreldre som går for lite tur, som er for opptatt av jobben, som krangler for mye, som sover for lenge på søndag, som er ute for lenge på lørdag, som skiller seg, som flytter av hensyn til egen karriere, som drikker alkohol, som bryter fartsgrensen, som av og til eksploderer for småting, som ikke spiser sunt nok, som ikke lærer barna og svømme, som.... kan ikke være særlig glade i barna sine. Kort sagt: Ufullkomne foreldre kan ikke være særlig glade i barna sine og burde ikke hatt barn. Var det deilig å provosere og få svar? mvh Godt poeng! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.