Gå til innhold

Han vokser som en rakett

Anbefalte innlegg

Knøttet har vokst noe helt utrolig i sommer, og det han ikke stoppet enda.

Vi målte han med fire ukers mellomrom i sommer og på den tiden hadde han strukket seg 4,5cm.

Da vi var på ferie i Danmark kjøpte jeg noen tøffe klær til han i en str for stort. Nå er alle de klærne for små :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197865-han-vokser-som-en-rakett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

merker det også på vår gutt. Han skyter i været.. Jeg bemerket at en gutt i bhg hadde vokst veldig i løpet av sommeren og da sa moren at han hadde vokst 5 cm.. Gutten hadde klaget over voksesmerter..m, og det skjønner jeg jo når han vokset 5 cm i løpet av et par mnd..

Annonse

Åh, hvor jeg kjenner meg igjen :-)

Han er blitt en lang stengel, og TYNN :-)

Vekst på ca 5 cm i sommermnd, er nesten std. SÅ her kjøpes det nesten ikke klær på sommerstid, dvs...da kjøpes de en str. større enn den han bruker da. Bare siden skolestart, har et par gensre blitt for korte i armene.

Far og jeg snakket om dette forige dagen, og 15 åringen var mye "billigere" i drift enn vår 6 åring, da han var mye mindre av vekst og skjøt liksom ikke fart før han var 14. men han tar det vel igjen nå da :0)

Vår "minijente" har også vokst over 5 cm i sommer. Synes faktisk alle barna vokser mere på sommeren, om det stemmer for alle vet jeg jo ikke :o)

Hei!

Joda det er bevist det at barn vokser raskere på sommeren :-)Jeg tror faktisk det var helsesøster som sa dette når jeg gikk der med førstemann.

:0)

Heldiggriser, her vokses det lite...

4 og 3/4 åringen er snart 1.01 m og 3 åringen ca 92. Små jenter jeg har... Hun eldste har cøliaki da...

han er ikke så stor av seg han heller - snart tre år og nå 89 cm lang. Men det er jo over 7cm lenger enn ved måling i juni - så han blir stor han og :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...