Gå til innhold

Godkjent Reg. Øst

Anbefalte innlegg

Ja så dumpet den endelig ned i postkassen. Endelig ble vi godkjent i Reg. Øst på overtid. Min telefon i forrige uke satte nok gang i sakene. Vi skulle vært godkjent for ca. en måned siden. Vi har reg. dato 21. mars.

Nå er det full fart i dokumentinnsamlig til Colombia. Godt å være enda ett skritt nærmere barnet vårt.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197871-godkjent-reg-%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse med godkjenningen..

Når det gjelder papirinnsamlingen så er den kanskje litt anderledes nå denne gangen enn de to foregående?? Er det forskjeller fra ICBF og private barnehjem?? Eller går dere for privat igjen?? De har vel åpnet for det igjen eller??

Måtte dere ha venneanbefalinger på Cran?

Lykke til ihvertfall.. vi prates snart!

gratulerer så masse med godkjenningen..

Når det gjelder papirinnsamlingen så er den kanskje litt anderledes nå denne gangen enn de to foregående?? Er det forskjeller fra ICBF og private barnehjem?? Eller går dere for privat igjen?? De har vel åpnet for det igjen eller??

Måtte dere ha venneanbefalinger på Cran?

Lykke til ihvertfall.. vi prates snart!

Vi søker gjennom ICBF nå. FANA har foreløpig avslått vårt ønske om å søke barn nr. tre derfra. Dette på grunn av lange ventelister for første og andregangs søkere. Forståelig nok.......vi gleder oss nå til en ny og kanskje litt annerledes prosess. papirinnsamlingen er ganske lik, tror jeg.

Jeg sitter nå og forbereder venneanbefalinger.

Snakkes

Vi søker gjennom ICBF nå. FANA har foreløpig avslått vårt ønske om å søke barn nr. tre derfra. Dette på grunn av lange ventelister for første og andregangs søkere. Forståelig nok.......vi gleder oss nå til en ny og kanskje litt annerledes prosess. papirinnsamlingen er ganske lik, tror jeg.

Jeg sitter nå og forbereder venneanbefalinger.

Snakkes

Beklager,, det var vist FANA og ikke CRAN.. syntes det klinkte litt feil da jeg skrev det :-)

Ha en forstatt fin weekend..

Vi prates..

Gratulerer så mye med godkjenningen!!!

Bra du ringte! Blir spennende å følge deg på veien mot barn nr. 3. Vi ligger jo så og si helt likt. Vi venter nå på å få tilbake de Notarialbekreftede venneanbefalingene. Håper å få returnert papirene til AF i løpet av neste uke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...