bb71 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Skal man bruke lue når man har øreverk? Hva sier Dolitiet om dette? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 ja. Jeg har ofte øreverk. Det er forferdelig. Tror nok det er bra å ha noe lunt rundt ørene som hindrer at det blåser inn. Spesielt nå når gradene begynner å krype nedover 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 ja. Jeg har ofte øreverk. Det er forferdelig. Tror nok det er bra å ha noe lunt rundt ørene som hindrer at det blåser inn. Spesielt nå når gradene begynner å krype nedover tror ikke jeg hadde gått med lue selv nå, for å understreke det:) Jeg mente selvfølgelig til ungene 0 Siter
Motiva Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Vet ikke om det hjelper. Det er iallefall ikke slik at man får øreverk fordi man ikke bruker lue. I følge min datters ØNH-lege tar bakteriene veien om nesa først. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Dolitiet - flott ord!!! Jeg hadde nok brukt det, mest fordi det ofte gjør vondt å få vind på ørene når man har øreverk. Alternativt kan man ha i litt bomull i ørene, men det fungerer kanskje ikke så godt på små barn. 0 Siter
org Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ei varm lue kan lindre litt på smertene, synes min 8-åring som har ofte øreverk. 0 Siter
Torv Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg ville nok ikke brukt lue neda, men helt klart "pannebånd" eller hva det heter eller bomull i ørene. Dette fordi vind gjør det verre, og i tillegg skape hodepine. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.