Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man bruke lue når man har øreverk? Hva sier Dolitiet om dette?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ja. Jeg har ofte øreverk. Det er forferdelig. Tror nok det er bra å ha noe lunt rundt ørene som hindrer at det blåser inn. Spesielt nå når gradene begynner å krype nedover

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ja. Jeg har ofte øreverk. Det er forferdelig. Tror nok det er bra å ha noe lunt rundt ørene som hindrer at det blåser inn. Spesielt nå når gradene begynner å krype nedover

tror ikke jeg hadde gått med lue selv nå, for å understreke det:) Jeg mente selvfølgelig til ungene

Skrevet

Vet ikke om det hjelper. Det er iallefall ikke slik at man får øreverk fordi man ikke bruker lue. I følge min datters ØNH-lege tar bakteriene veien om nesa først.

Skrevet

Dolitiet - flott ord!!!

Jeg hadde nok brukt det, mest fordi det ofte gjør vondt å få vind på ørene når man har øreverk. Alternativt kan man ha i litt bomull i ørene, men det fungerer kanskje ikke så godt på små barn.

Skrevet

Ei varm lue kan lindre litt på smertene, synes min 8-åring som har ofte øreverk.

Skrevet

Jeg ville nok ikke brukt lue neda, men helt klart "pannebånd" eller hva det heter eller bomull i ørene.

Dette fordi vind gjør det verre, og i tillegg skape hodepine.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...