fyrlykt Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Nei, og all den tid det ikke er normalt å gå ut (annet enn i egen hage når man er barn!) i truse og støvler så synes jeg det er like greit at ungen lærer det med en gang. Enig 0 Siter
laban Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ta tiden, lag et skjema (ruteark el.l.) med kurver og rekordmarkering, evt. et beskjedent premiesystem? Jeg er mot å gi "ordentlige" premier for selvfølgeligheter, men gullstjerner og klistremerker og denslags blir noe annet. Sånne konkurranseinspirerte knep virker ofte best på gutter, men du kan jo forsøke. 0 Siter
Gjest spiremor Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Skulle akkurat til å kommentere at det så ut som hun nettopp hadde lagt fra seg Juul-boken. Hei! Tar det som et kompeliment jeg, at det høres ut som Jesper Juul hadde sagt det. Leste boken hans for 7 år siden, og ja, jeg synes han har mange gode poeng. Måten å være på sammen med barn er vanskelig å lese seg til. Det har med syn på barn å gjøre. Jeg har jobbet med barn i 15 år, og har også egne barn. Svaret mitt er basert på hvordan jeg oppfatter barn og barns behov, og dette er hvordan jeg er sammen med barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.