Gå til innhold

Sende bilder til Col. - ved tildeling?

Anbefalte innlegg

Stadig optimist etter godkjenninga .... og har begynt å tenke mer på NÅR DET ENELIG SKAL SKJE...

Lurer på: er det noen som har erfaringer med, eller vet om det er mulig å få sende bilder direkte til barnet etter tildeling?

Vi er godkjent for barn på 3 år, og vi har lyst til å sende et lite minialbum til barnet vårt, slik at h*n er mest mulig forberedt når vi kommer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198039-sende-bilder-til-col-ved-tildeling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

hvis dere får tildelt Medellin som distrikt, så blir dere bedt om å sende ned et album når dere får distriktet. Så vidt jeg har forstått det er Medellin det eneste distriktet som ber om dette.

Jeg vet ikke om er mulig å sende ned bilder til barnet etter tildeling fra andre distrikt, men det burde jo ikke være noe problem. AF kan sikkert svare på det :-)

Tvi-tvi. Så vidt jeg har forstått det så går det fortest for dem som venter barn på 3 år + for tiden, så jeg håper det ikke går for lang tid til dere får Telefonen! :-))

Beste hilsen fra

Beste hilsen fra

Hei på deg!

Vi var i Bucaramanga i 2000, et dansk par som hentet 2 (3 og 1 år)brødre hadde sendt ned bilder til guttene for å forberede dem på den nye situasjonen!

Fosterforeldrene hadde brukt dette albumet så når de kom for å hente de var de ikke ukjente for sine foreldre.

Vi tok med oss bilder ned til jenta vår i et lite album som viste rommet, og familie hjemme. Hun var 17 mnd når vi hentet henne i Bucaramanga.

Lykke til.

Hilsen

Hei,

hvis dere får tildelt Medellin som distrikt, så blir dere bedt om å sende ned et album når dere får distriktet. Så vidt jeg har forstått det er Medellin det eneste distriktet som ber om dette.

Jeg vet ikke om er mulig å sende ned bilder til barnet etter tildeling fra andre distrikt, men det burde jo ikke være noe problem. AF kan sikkert svare på det :-)

Tvi-tvi. Så vidt jeg har forstått det så går det fortest for dem som venter barn på 3 år + for tiden, så jeg håper det ikke går for lang tid til dere får Telefonen! :-))

Beste hilsen fra

Beste hilsen fra

Da vi var i Medellin rett før jul hadde de brukt albumet som ble sendt med sos rapporten og forberedt barnet på. Bildene var tydelig kjent for ham og vi fikk albumet med oss hjem igjen. Dette ble brukt i tillegg til de nye bildene vi sente ned.

Vennlig hilsen

Gutten vår kommer fra Bogota, og vi ble bedt etter tildeling om å sende ned flere bilder av oss selv, både sammen og hver for oss, men helst nærbilder :-)

Tror ikke han hadde sett så masse på dem (var 14 mnd når vi fikk tildeling da), men han ble trygg på oss med det samme.

Har ikke hørt om flere fra Bogota som har sendt, så jeg er usikker på om det var p.g.a av den lange ventetiden før henting (juleferie), eller fordi han bodde på privat barnehjem.

Lykke til videre :-)

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...