Sillil Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Er det noen som vet om de fra kommunen vil ha legeattester og politiattester før de kommer på første hjemmebesøk? Eller skal de få de når de kommer hit? Får kanskje ringe de... Hvordan var deres hjemmebesøk? 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det varierer. Denne gangen skulle de ha en "komplett søknad" - noe som viser seg å være helt meningsløst ettersom lege/politiattest går ut på dato ettersom de ikke får gjort jobben. 0 Siter
sølvsjø Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi er midt inne i prosessen med barnevernet nå. De har bedt oss om å få se aktuelle papir dersom de skal belyses/beskrives i sosialrapporten. F.eks måtte jeg ha med helseattest pga kronisk sjukdom. Ellers mente de at vi hadde rikelig tid til å innhente de andre papirene mens de skrev på sosialrapporten..Tar vel litt tid det også kanskje (!) Vårt hjemmebesøk gikk kjempefint og de var mye mindre "kritiske" enn jeg hadde trodd. Vi tok selv initiativ til å vise dem rundt i huset - så ble vi ferdige med den biten første gangen. (Da var vi helt sikker på at alt var ryddig og rent ) Avtalte de neste møtene på barnevernets kontor da det ble mer praktisk for dem. Jeg tror det hele kommer an på hvem som kommer hjem til dere og hvorvidt dere klarer å slappe av og være dere selv. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.