margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi fikk beskjed om å ta med noe til kaffen på foreldremøte. Foreldrene til jentene i klassen skal ha med drikke og foreldrene til guttene skal ha med noe å spise. Det er 20 jenter og 20 gutter i klassen. det blir jo veldig mye kake når 20 skal ha med. Hva skal jeg ta med tro? Kjøpe en liten kringle? Synes det er så kjedelig å bake hvis det ikke blir spist likevel.... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde ikke giddet å bake, kjøp noen gode kjeks eller en formkake. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde kjøpt en stor klase druer og lagt i en skål. Når alle andre har med kake, skal du se at frukten går fort unna. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du kan ha med hjemmelagde jødekaker. De er små og gode! Eller kanel-i-svingene? Eller en skål frukt går kanskje? 0 Siter
Atene Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi gjør det på samme måte. En gang hadde samtlige jenteforeldre tatt med seg en pakke Maryland cookies... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ett år hadde vi med en stor skål med plommer fra egen hage - kjempepopulært! Likeså har hjemmebalte rundtstykker med saltpålegg på vært et sikkerstikk. Vafler kanskje? 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Støtter druer - det ville jeg satt pris på! 0 Siter
laban Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hva som helst som er enkelt å spise og som ikke forårsaker mye søl / smuler. Du trenger ikke bake til sånne anledninger. 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi gjør det på samme måte. En gang hadde samtlige jenteforeldre tatt med seg en pakke Maryland cookies... LOL! Var det tilbud på Kiwi, kanskje? *S* 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... Du får poasse på å dukke opp med bustete hår og rødt fjes og smile unnskyldende at denne kjekspakken var alt du rakk! ;-) Så føler hun med marsipankaka seg utrolig dårlig! *knegg* 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Du får poasse på å dukke opp med bustete hår og rødt fjes og smile unnskyldende at denne kjekspakken var alt du rakk! ;-) Så føler hun med marsipankaka seg utrolig dårlig! *knegg* *ler* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... Dritt i hva andre syns om deg ). Har man tid og lyst så kan man bake flotte kaker, har man ikke tid eller lyst så tar man med en pakke kjeks. Ferdig med den saken! 0 Siter
laban Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... Det er i så fall hun som overdriver. Håper hun også tar med engangstallerkner og -skjeer eller gafler, da. Man stiller ikke med en diger kake når halvparten skal ha med noe, dersom man ikke tilfeldigvis har en ferdig kake i fryseren. Jeg synes forresten klassen / gruppa deres var veldig stor. Vi pleier å ha møte for hele kullet først, uten mat og drikke, og så deler vi oss i smågruppene (altså de gamle "klassene") og tar kaffen der. 0 Siter
favn Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kjekspakke. Ingen spiser noe likevel, det er litt pinlig. 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Det er i så fall hun som overdriver. Håper hun også tar med engangstallerkner og -skjeer eller gafler, da. Man stiller ikke med en diger kake når halvparten skal ha med noe, dersom man ikke tilfeldigvis har en ferdig kake i fryseren. Jeg synes forresten klassen / gruppa deres var veldig stor. Vi pleier å ha møte for hele kullet først, uten mat og drikke, og så deler vi oss i smågruppene (altså de gamle "klassene") og tar kaffen der. Hos oss er det ingen "gamle" klasser lenger. Det heter ressursgrupper og det er en gruppe på 39 elever. Dette er 1.klassinger. Savner slik det var da jeg gikk på skolen. Da het det 1A, 1B, 1C osv... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... Tro meg - ingen baker marsipankake til et foreldremøte! ) Kanskje en møllerens sjokoladekakemiks, men ikke mer avansert enn det. Det er min erfaring i alle fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du får poasse på å dukke opp med bustete hår og rødt fjes og smile unnskyldende at denne kjekspakken var alt du rakk! ;-) Så føler hun med marsipankaka seg utrolig dårlig! *knegg* *Gliser* Jeg skal på foreldremøte i morra, men først skal jeg i Pirbadet med poden! Så jeg kommer til å ankomme foreldremøtet totalt utkjørt, rød i trynet, vått og bustete hår - sammen med eksmannen min! *Ler godt* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 *Gliser* Jeg skal på foreldremøte i morra, men først skal jeg i Pirbadet med poden! Så jeg kommer til å ankomme foreldremøtet totalt utkjørt, rød i trynet, vått og bustete hår - sammen med eksmannen min! *Ler godt* Og med en kjekspakke på lomma eller? ) 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 *Gliser* Jeg skal på foreldremøte i morra, men først skal jeg i Pirbadet med poden! Så jeg kommer til å ankomme foreldremøtet totalt utkjørt, rød i trynet, vått og bustete hår - sammen med eksmannen min! *Ler godt* *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.