margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Ta med en pose twist Har en gammel konfekteske fra jul, duger det? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Har en gammel konfekteske fra jul, duger det? Sjekk i så fall at den ikke har blitt hvit ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi hadde det også slik på vårt første foreldremøte forrige uke. De fleste hadde med en kjekspakke, eller en wienerstang eller noe lignende. Det ble nok igjen endel, men så kan man ta det med hjem og ha til kaffe'n... 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde ved Vestlandslefser, du vet slike som dynkes og så smøres og har på sukker og kanel, og deles opp i passelige biter. Enkelt og noe de fleste liker. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Takk for alle gode råd, vet enda ikke hva jeg skal velge. Hvis jeg kommer med en pakke kjeks og nabokona har bakt marsipankake, vil jeg føle meg som er dårlig husmor... Men hvis du kommer med druer/annen frukt og nabokona har bakt marsipankake, vil du føle eg som en sunn og fornutig mor. ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Har en gammel konfekteske fra jul, duger det? Sjekk dato og at det ikke står god jul på den(lol)godt med konfekt da. 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi har alltid hatt en fire til fem voksne som har bakt langpannekake. Nesten all kake har forsvunnet! Synes ikke noe om kjeks, ville da heller satse på frukt ja. Kjeks blir rett og slett for enkelt og passe kjipt. Sjokolade passer heller ikke synes jeg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg kan ikke bake, hater å bake og liker ikke kaker - så jeg har alltid med et lite fruktfat. Frukten forsvinner som regel lenge før kakene. 0 Siter
asterix Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vi har alltid hatt en fire til fem voksne som har bakt langpannekake. Nesten all kake har forsvunnet! Synes ikke noe om kjeks, ville da heller satse på frukt ja. Kjeks blir rett og slett for enkelt og passe kjipt. Sjokolade passer heller ikke synes jeg. Alle har ikke samme smak som deg vet du. Jeg for min del er ikke begeistret for kaker og foretrekker alltid kjeks eller sjokolade om det finnes på bordet... 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Alle har ikke samme smak som deg vet du. Jeg for min del er ikke begeistret for kaker og foretrekker alltid kjeks eller sjokolade om det finnes på bordet... Det er prøvd med kjeks og twist hos oss også. Det ble nesten ikke rørt i det hele tatt. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være disse kakene. *sukk* Ikke liker jeg å bake, og jeg er ikke særlig begeistret for å spise kaker heller. Ihvertfall ikke sånne kringler eller annen hvetebakst. Som regel ender det med at jeg kun drikker kaffe på foreldremøte, og kommer hjem kjempesulten og hiver i meg et par knekkebrød og ost. Syns det hadde vært bedre om en tok med rundstykker eller smørbrød, jeg. Frukt går også an, men jeg ville foretrukket smørbrød med ost og pålegg. Hilsen den som alltid går sulten hjem fra foreldremøter 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde ved Vestlandslefser, du vet slike som dynkes og så smøres og har på sukker og kanel, og deles opp i passelige biter. Enkelt og noe de fleste liker. Det gjorde jeg sist gang også. De forsvant fort så det skal jeg fortsette med ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Og med en kjekspakke på lomma eller? ) Jenteforeldrene skal ordne med kaffe. Får knegå stemora til å koke ei kanne vi kan ta med derfra. ) Selv drikker jeg ikke kaffe så jeg må vel ta med en brus eller noe, blir så tørst av å være i badet. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 På skolen vår bakte klassen muffins til oss foreldre, er ikke så veldig glad i muffins, men synes det var så koselig at jeg måtte alikavel og så syntes ungene det var stas å få bake til foreldrene. De hadde også fått en hver på skolen. Nå var jo ikke dette svar på ditt spørsmål. Hva med å bake boller eller kanelsnurrer? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Alle har ikke samme smak som deg vet du. Jeg for min del er ikke begeistret for kaker og foretrekker alltid kjeks eller sjokolade om det finnes på bordet... Enig - jeg velger ofte kjeksen. 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg har ofte hatt med knaskerøtter eller noe salt som f.eks. popcorn.Har alltid blitt spist opp det;)) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.