Gå til innhold

Takk til et klokt menneske her inne( som jeg dessverre ikke husker hvem var)

Anbefalte innlegg

For et par år siden hadde vi gjort oss ferdig med to adopsjoner og hadde to flotte barn. Men tanken på en liten en til lå hele tiden på lur.....

Jeg luftet tankene her inne, og et eller annet klokt menneske skrev følgende: "Du angrer mer på de barna du ikke får enn på de du får."

Det gjorde utslaget for meg, og vi satte i gang med en tredje adopsjonsprosess. Og her sitter vi nå!! Med tre aldeles nydelige barn fra Korea. De er hver og en av dem et under, og har med hver sin personlighet funnet sin naturlige plass i vår familie. Som min datter sa en dag: "Mamma, når er det flere i familien som kommer fra Korea enn de som kommer fra Norge".

Så takk til den som ga meg de kloke ord. Vi kommer aldri til å angre på at vi fikk minsten, men vi hadde garantert angret resten av livet hadde vi ikke fått vårt barn nr 3.

Fortsetter under...

Jeg kan ikke skilte med å være det kloke mennesket du etterlyser, men synes det er veldig koselig å lese om hvor glade dere er for at dere nå har et helt trekløver fra Korea :-)

Nydelig å lese.

Vi har oxo tre barn men kun et fra Korea, skulle vært to men så dukket "overraskelsen" opp og da måtte vi jo avslutte prosessen slik loven er.....snufs.....

Litt rart for ingen ville jo sagt at man måtte fjerne en av barna om man hadde ventet tvillinger....men vi nyter våre herlige tre og er så takknemlig for alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...