Gå til innhold

Påkledning i vogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder til i innlandet da! Men jeg vurderer etter været. I dag er det flott solskinn, så jeg tok på ei litt tykk jakke, og lue naturligvis. Teppe og dyne! I går var det vind og overskya, da hadde jeg i tillegg på vanter. Prøver å kjenne etter da hun er ute om hun er kald eller varm.

Jeg holder til i innlandet da! Men jeg vurderer etter været. I dag er det flott solskinn, så jeg tok på ei litt tykk jakke, og lue naturligvis. Teppe og dyne! I går var det vind og overskya, da hadde jeg i tillegg på vanter. Prøver å kjenne etter da hun er ute om hun er kald eller varm.

Oi, det var mye! Gutten min hadde vært våt over hele kroppen av svette om jeg tok på så mye. Men det spørs kanskje om de bare skal ligge i vogn eller om de er store nok til å være litt ute av den også.

Jeg tar på langermet body, sokker og en treningsdress. Vanligvis ender jeg opp med å ta av han treningsjakken. Lue har jeg med, i tilfelle jeg tar han ut av vogna. Han ligger på saueskinn i lukket bag, i tillegg til et teppe.

Oi, det var mye! Gutten min hadde vært våt over hele kroppen av svette om jeg tok på så mye. Men det spørs kanskje om de bare skal ligge i vogn eller om de er store nok til å være litt ute av den også.

Jeg tar på langermet body, sokker og en treningsdress. Vanligvis ender jeg opp med å ta av han treningsjakken. Lue har jeg med, i tilfelle jeg tar han ut av vogna. Han ligger på saueskinn i lukket bag, i tillegg til et teppe.

KAnskje det kommer litt an på temperaturen der du og jeg bor c",) Det blåser mye her, og begynner å bli ordentlig høst. Og jeg kjenner jo etter hvor varm babyen er, der hun ligger i vogna si og sover.

KAnskje det kommer litt an på temperaturen der du og jeg bor c",) Det blåser mye her, og begynner å bli ordentlig høst. Og jeg kjenner jo etter hvor varm babyen er, der hun ligger i vogna si og sover.

Ja, så klart. Mente ikke å si at du hadde for mye klær på, bare påpekte hvor forskjellige barn :) I begynnelsen så kledde jeg sønnen min slik jeg kledde barna i den forrige barnehagen jeg jobbet i. Men de sov jo alltid ute, i tillegg var det i Nord-Norge. Så jeg måtte roe ned påkledningen etter sterk anbefaling fra samboer :P

Jeg har på body, sokker og sett som består av hettejakke og bukse stort sett... Eller genser som ikke er syltynn i stedet for hettejakke. Og dyne, men den måtte jeg ta av i dag - hadde den bare over beina hans. Lua måtte jeg kaste og, han var glovarm i hodet, og nakken. I går hadde han på lue og tynne votter + dyne hele tiden, men da var det kaldere.. Oslo her.

Er litt vanskelig nå, siden det er så opp og ned om dagen. Men jeg tar heller på for mye og kler av enn for lite. :) Kjenner på ryggen og nakken ofte og sjekker om han er for varm.

Annonse

bor på sunnmøre..her er 10 grader dagen og 4 grader natta!! Har på minsten Body, genser, sokka og bukse. Han har ikke begynnt med voksiposen enda. Han har en dunpose. Den er ikke så tykk.. er vel det samme som å ha på ei sommerdyne. Skal begynne med voksiposen nå, har vasket den. Når det blir under 10 grader har jeg på strømpebukse og ei jakke oxo.

Jeg bor på sør-vestlandet og her har vi hatt mellom 15 og 20 grader. Minsten har på seg kortermet body, genser, bukse og sokker. De dagene det har vært 17-20 grader har jeg et tynt ullteppe over ham og de dagene med rundt 15 grader har han i tillegg en tynn ulljakke og lue på seg, og teppet blir byttet ut med en dyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...