Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så e det på 'an igjen... Vesla har ørebetennelse og bronkitt og må ta penicilin. Det er mixtur. Jeg gir via engangssprøyte, men hun liker det IKKE! Det smaker ikke godt, og hun nesten brekker seg. Noen tips eller?

Hun er 4 mnd.

Skrevet

Bland det med Sanasol :o)

Kan så små bebiset få sanasol?

Skrevet

Kan så små bebiset få sanasol?

Hvis ikke ting har forandret seg siden mine store var små. Da ga vi ungene enten tran eller sanasol veldig tidlig.

Det vil kanskje stå på flaska?

Skrevet

Hvis ikke ting har forandret seg siden mine store var små. Da ga vi ungene enten tran eller sanasol veldig tidlig.

Det vil kanskje stå på flaska?

*løper og sjekker*

Gjest Minas Tirith
Skrevet

*løper og sjekker*

Jeg trodde det var Bio-vit de kunne få når de var små, jeg...?

Skrevet

Gutten vår fikk antibiotika i Frankrike en gang, da var han vel rundt 8 måneder. Der hadde de antibiotike med en søt solbærsmak til små barn. Genialt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...