bb71 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Så e det på 'an igjen... Vesla har ørebetennelse og bronkitt og må ta penicilin. Det er mixtur. Jeg gir via engangssprøyte, men hun liker det IKKE! Det smaker ikke godt, og hun nesten brekker seg. Noen tips eller? Hun er 4 mnd. 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Bland det med Sanasol ) Kan så små bebiset få sanasol? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kan så små bebiset få sanasol? Hvis ikke ting har forandret seg siden mine store var små. Da ga vi ungene enten tran eller sanasol veldig tidlig. Det vil kanskje stå på flaska? 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Hvis ikke ting har forandret seg siden mine store var små. Da ga vi ungene enten tran eller sanasol veldig tidlig. Det vil kanskje stå på flaska? *løper og sjekker* 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 *løper og sjekker* Jeg trodde det var Bio-vit de kunne få når de var små, jeg...? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Gutten vår fikk antibiotika i Frankrike en gang, da var han vel rundt 8 måneder. Der hadde de antibiotike med en søt solbærsmak til små barn. Genialt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.