jinninn Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kan unger få underlivsopp? I sommer hadde jentungen(snart6) så innmari kløe nedentil,da gikk de mye i gummibukse i bhg.Jeg tok en runde med canesten og det ble bra. Nå har hun begynt igjen,våkner en time eller to etter ho har lagt seg,og klør og svir i tissen og rompa.Opp og vaske og smøre,men like ille er det.Hun er ikke rød ,og ikke sår...;o/ Nå har ho hyla i 2 timer,og klør og klør...jeg har smørt med salv,canesten og sinksalve,ingenting hjelper. Neon som har tips til meg ? 0 Siter
Gjest arnebeate Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Har ikke annet råd enn det som er veldig effektivt mot kløe (over hele kroppen) v bla brannkopper : 1 ss natron i badevannet evnt bland natron på en dusjflaske og spray på hvis du ikke har badekar ,bare dusj. 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Barnemark? Vet ikke om man kan se det, men det er iallefar ca 2 mm mark som ligger i foldene rundt endetarmsåpningen. 0 Siter
jinninn Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Barnemark? Vet ikke om man kan se det, men det er iallefar ca 2 mm mark som ligger i foldene rundt endetarmsåpningen. Tror ikke det,har sjekka både rundt og i avføringen for jeg var inne på tanken.. Også klør ho egentlig mere foran:o/ 0 Siter
jinninn Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Prøv med vitapan. *noterer* Nå tror jeg hun har sovnet,men skal prøve det ved neste runde:o) 0 Siter
jinninn Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Har ikke annet råd enn det som er veldig effektivt mot kløe (over hele kroppen) v bla brannkopper : 1 ss natron i badevannet evnt bland natron på en dusjflaske og spray på hvis du ikke har badekar ,bare dusj. Ok,takk for tips:o) 0 Siter
mamma til ni Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ganske typisk for barnemark å klø om kvelden. Jentungen blei heilt frå seg slik det klødde. Kan vere vanskeleg å sjå. Oppdaga ikkje noko i avføringa, men såg ein i opninga etter ei stund. 0 Siter
jinninn Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Ganske typisk for barnemark å klø om kvelden. Jentungen blei heilt frå seg slik det klødde. Kan vere vanskeleg å sjå. Oppdaga ikkje noko i avføringa, men såg ein i opninga etter ei stund. Jamen vil det skape kløe foran da? For det er nok der det klør mest. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg synes også at det høres ut som mark. På jenter kan den vandre fremover til tissen. Det er ikke alltid man klarer å se disse småmarkene, men en lege vil nok finne dem. Vi gikk til legen med vår gutt og han fant en mark, vi hadde ikke sett noe. Evt kan du gi en markkur og se om det hjelper, ikke farlig å gjøre selv om hun ikke har mark. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jamen vil det skape kløe foran da? For det er nok der det klør mest. Ho greidde ikkje forklare kvar det klødde. Eg synst også det var rart det ikkje var raudt, for det har det vore når det har vore andre grunner til kløe. Eg heldt henne, framfor ein speiel når det klødde som verst, og då såg eg marken etter ei stund. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg tenker urinveisinfeksjon når hun sier svie nedentil. Når hun får vondt når hun tisser og det svir i underlivet (stikkende, brennende), så er det et typisk tegn. Det at hun har mer vondt om kvelden er noe jeg ofte opplever ved urinveisinfeksjoner. Jeg ville helt klart levert en urinprøve på legekontoret, eller du kan stikke på apoteket og kjøpe urinstix og sjekke selv (koster 250 kr for 50 stix). 0 Siter
Gjest Dolly25 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Dattera mi på 3år hadde vondt i tissen(husker ikke helt hvordan det var) i fjor en gang.Tok henne med til legen,men hun ville ikke kle av seg for legen.Fikk da en resept på en salve som heter Daktar og den hjalp i hvertfall henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.