Gå til innhold

ang valget og fjerdeklassingen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• morsan

7

• Klara Q

4

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Er du *sikker* på at han ikke ble forbyttet på sykehuset?

*skremt*

Med vennlig hilsen

Han er altfor lik dattera mi til det.

Men han ber på rosenkransen sin da så egentlig så synes jeg han passer dårlig inn med resten av familien ;o)

Uff da! Du realitetsorienterte litt da? JEg lærte 4-åringen litt om valg i dag - og hun var helt enig i at SV var best for oss!

Vet du hva? Jeg ble helt stum jeg og så begynte jeg å le. Jeg får ta den belærende tonen i morra :o)

Annonse

Jeg fikk forresten beskjed av min lille frøken på seks og et halvt om å fortelle "dem" (de på stemmelokalet) at hun stemte på Kongen.

:)

Hun var da virkelig mer oppdatert enn min 9-åring da. Du har nok vært flinkere enn meg til å informere :o)

Hun var da virkelig mer oppdatert enn min 9-åring da. Du har nok vært flinkere enn meg til å informere :o)

Det kunne jeg jo godt ha påstått, men da ville jeg ha løyet :D

Jeg forklarte i full fart at vi i dag skulle stemme på hvem vi ville skulle være sjefen over Norge. Ikke rart hun da holdt en knapp på Kongen! I tråd med god, gammeldags eventyrlogikk, er det kongen som bestemmer :)

Det kunne jeg jo godt ha påstått, men da ville jeg ha løyet :D

Jeg forklarte i full fart at vi i dag skulle stemme på hvem vi ville skulle være sjefen over Norge. Ikke rart hun da holdt en knapp på Kongen! I tråd med god, gammeldags eventyrlogikk, er det kongen som bestemmer :)

Da skjønner jeg problemstillingen ;o)

Hehehe!

Min nesten ni åring forlangte at vi skulle stemme Ap etter at hun hadde lest en annonse om at de lovet å pusse opp skoler. Skolebygningen er nemlig temmelig dårlig...

Hun er nyhetsfreak og har fått med seg mye, men de politiske analysene hennes er ikke alltid like gode.Tror hun liker Krf bedre enn jeg synes er bra, "siden gud stemmer Krf må vet vel være bra?"

Hehehe!

Min nesten ni åring forlangte at vi skulle stemme Ap etter at hun hadde lest en annonse om at de lovet å pusse opp skoler. Skolebygningen er nemlig temmelig dårlig...

Hun er nyhetsfreak og har fått med seg mye, men de politiske analysene hennes er ikke alltid like gode.Tror hun liker Krf bedre enn jeg synes er bra, "siden gud stemmer Krf må vet vel være bra?"

Knis, stilig sagt. Like ille som bush nesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...