Gå til innhold

Lekematte for babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt gode lekematter for babyer ?

Ser for meg en type som de har på helsestasjonen, og som jeg også har sett hjemme hos noen, grønne, myke, ca en-halvannen cm tykke.

Hvor mye koster slike evt ?

Gjest på nille
Skrevet

Jeg kjøpte på nille for ett par år siden. Puslespillmatte, veldig fin, men bakdelen er at babyen kan bite på delene... ca 150 kr tror jeg.

Skrevet

Helsesøster mente at billige varianter som puslespillmatter fra leketøysbutikken var helt superbe for babyene.... fint med litt friksjonsmotstand ellerno mente hun... kjøpte billige biter i leketøysbutikken, 129 kr for en pakke..

Skrevet

Helsesøster mente at billige varianter som puslespillmatter fra leketøysbutikken var helt superbe for babyene.... fint med litt friksjonsmotstand ellerno mente hun... kjøpte billige biter i leketøysbutikken, 129 kr for en pakke..

Ja, de fra Nille er fine, har sånne og har brukt dem til nr 1 og 2. Ulempen er at storesøster og - bror plukker dem fra hverandre, samt at jeg alltid har vært "på vakt" overfor de løse bitene når ungen vokser seg større.

Men de Airex mattene var jo ganske dyre, da.

:-)

Skrevet

Jeg kjøpte på nille for ett par år siden. Puslespillmatte, veldig fin, men bakdelen er at babyen kan bite på delene... ca 150 kr tror jeg.

Ja, de fra Nille er fine, har sånne og har brukt dem til nr 1 og 2. Ulempen er at storesøster og - bror plukker dem fra hverandre, samt at jeg alltid har vært "på vakt" overfor de løse bitene når ungen vokser seg større.

Men de Airex mattene var jo ganske dyre, da. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...