Gå til innhold

Når begynte dere å tenke på å få barn nr.2?

Anbefalte innlegg

Vi hadde planer om å få nr 2 når flisen var 3-4 år, det var noe vi snakket om før hun ble født. Men hun kom da storesøster var nesten 2 år, jeg ble gravid på minipillen når Flisen ganske nøyaktig 13 mnd. Det var litt av et sjokk og panikk i heimen en stund, men det gikk jo bra. Det var veldig slitsomt i begynnelsen og er det til tider enda, mens andre ganger er de verdens beste venner.

Fortsetter under...

Synes dere da at dere har fått tatt dere nok av begge to? -hver for seg...? Bare lurer, er redd nr 2. ville kommet litt i bakevja hvis jeg skulle blitt gravid igjen nå.

Føler vi får tatt godt vare på begge to.Det gjelder bare og ha rutiner på nr 1.Og det går jo greit og lage disse når du vet det kommer en liten til.Begge to får den oppmerksomheten de trenger.Den ene får mer når den andre sover.De blir flinke til og vente på tur.Ta hensyn til andre.Det fungerer helt flott.Glad vi valgte og få de tett.Vi har faktisk begynt og tenke på nr 3.Ble gravid når 1 var 8 mnd.Det viktigste var at alle rutiner satt.Med legging og soving.Det flyter så greit så.

Annonse

Omtrent i det jeg kom hjem med nr1 :o) 14 mnd mellom mine! Helt topp! Selvfølgelig har det vært travelt til tider, men mye kos også. Nå er de 6 og 7 år, og har det veldig gøy sammen. Har mye glede av hverandre.

Jeg ville gjort det samme igjen iallefall!

Lykke til :o)

Omtrent med en gang etter at nr 1 kom til verden!

Samme skjedde da nr 2 var 6 uker gammel, ønsket meg intenst nr. 3 allerede da.

Nå ble det ikke så tett mellom dem, men ca 2 år mellom hver er tett nok:-)

I det øyeblikket førstemann var kommet ut av magen - etter en fødsel som varte i tre dager og pressrier i halvannen time :-)

"Dette har jeg lyst til å oppleve igjen," tenkte jeg da.

Og vi har tre deilige barn nå - på 6, 4 og 1,5 år. De to siste ble født med keisersnitt.

Da vi kom hjem fra sykehuset for nesten seks uker siden med klumpen.. :) Men det blir ikke noe med det samme.. Vi skal se an hvordan det går med en først, men jeg ønsker meg to eller tre barn. Men først skal vi kose oss noen år med gullungen. :) Vil at det skal være 2-3 år mellom dem. Søsken er koselig,kjempeglad jeg har en bror og søster.,

Hei Spirello!

Hvordan går det med magen til lillegutten din? Håper det har bedret seg, at han skriker mindre, og dere får sove alle tre :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...