lenamoren Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har kommet inn på videreutdanning i psykisk helsearbeid og kommunikasjon med foreldre og barn i vanskelige livssituasjoner. Er så usikker på hva jeg skal ta. Noen her som har tatt noe av dette, og har innspill å komme med? 0 Siter
bb71 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har ikke tatt noen av dem, men tenker det er av betydning om du allerede er i jobb. Da ville jeg tatt den med kommunikasjon. Ellers tror jeg psykiatribiten er lettest å få jobb med, psykiatrimidlene kommunene har fått gjør jo at det er stillinger rundt om som er øremerket psykisk hele hos barn og unge. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg hadde valgt psykisk helsearbeid. Det vil du kunne få bruk for i veldig mange type jobber. Jeg ser også at det ofte søkes etter folk med utdanning i blant annet psykisk helsearbeid. Men det kommer jo helt ann på hva du føler det mest interessert i.. Er det like mange studiepoeng på begge? 0 Siter
lenamoren Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Jeg hadde valgt psykisk helsearbeid. Det vil du kunne få bruk for i veldig mange type jobber. Jeg ser også at det ofte søkes etter folk med utdanning i blant annet psykisk helsearbeid. Men det kommer jo helt ann på hva du føler det mest interessert i.. Er det like mange studiepoeng på begge? Takk for svar:) Kommunikasjonsstudie er på 15 studiepoeng, lite studium, mens psykisk helsearbeid går over 2 år og er på 65 studiepoeng om jeg ikke husker feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.