Gå til innhold

Star Wars for åtte-åringer?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk akkurat nå hakeslepp!

Nabokona fortalte akkurat om en gutt som var på besøk hos henne som hadde sagt at han ikke fikk lov til å se på Star Wars.

Hva! Sa jeg, lar du åtteåringer se på Star Wars? Da fortalte hun at min sønn har sett Star Wars hos dem når mannen hennes er hjemme!

Alle disse guttene er åtte år. Jeg har ikke sett Star Wars selv, men er ikke de ganske voldelige?

Hva er aldersgrensen? Jeg får opp mye på google om Star Wars, men ikke aldersgrensen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198247-star-wars-for-%C3%A5tte-%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør vel se ann barna kanskje. Noen barn har få problemer med å skille film fra virkelighet, noen kan ikke en gang se barne tv uten å få mareritt.

Min åtte åring ville ikke hatt spøtt problemer etter å ha sett StarWarsh iallefall.

:)

Annonse

Hallo? Prøver dere å gjøre barna deres til pingler eller? Star Wars er jammen farlig for en åtte-åring. Har en på snart seks år, han får se det meste.

Javel? Jeg husker en nabogutt på 2-3 år som fikk se batman og andre filmer. Skjerpings! Det settes en aldersgrense for en grunn altså.

vi sjekket filmene våre,og der står det at det er 11 års grense.

Det vil si at når de gikk på kino ville barna fra 8 år blitt tillat og komme inn sammen med person over 18 år. har nemlig vært kinomaskinint engang i tida. Under de nye starwarsfilmene var det mange foreldre som ville ha med enda yngre barn inn, men det fikk de ikke. Jeg synes ikke man skal følge alle aldersgrenser slavisk, men har erfart at aldergrensene som settes på barnefilemer er ganske korrekte. Trur det kan være lurt og se filmene sammen med barna slik at man kan forklare eller evnt. slå av hvis barnet blir redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...