org Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 6-åringens vinterdress leker svamp! Jeg har sjelden sett en unge så gjennomvåt som etter en dag i den dressen. I dag var jeg på kjøpesenteret her på stedet og gikk innom en relativt nystartet Exit-butikk. Vinterdressene som var der, koster bare kr 299,-, og det står at de er både vann- og vindtett. Er det noen som har prøvd disse dressene før? Dressene er av merke Exit, og finnes i både mørkeblå/ lyseblå utførelse og lilla/rosa utførelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Vinterdresser bruker man vel på snøføre? Nå er det regntøyføre her i Trondheim i alle fall... 0 Siter
org Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Vinterdresser bruker man vel på snøføre? Nå er det regntøyføre her i Trondheim i alle fall... Ja, men jeg tenkte til vinteren, da... Og snøen er vel tidvis våt i Trondheim også, vel? :-) 0 Siter
org Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Vinterdresser bruker man vel på snøføre? Nå er det regntøyføre her i Trondheim i alle fall... Ups! Jeg ser nå at jeg har skrevet innlegget i presens. Men det var i fjor vinter at hun ble søkkvåt i den dressen hun nå har. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ups! Jeg ser nå at jeg har skrevet innlegget i presens. Men det var i fjor vinter at hun ble søkkvåt i den dressen hun nå har. Ah! Trodde hun hadde den på seg i disse dager jeg. ) Hvis dressen blir søkkvåt i snøen så er den på ingen måte god nok. Impregnere? 0 Siter
org Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Ah! Trodde hun hadde den på seg i disse dager jeg. ) Hvis dressen blir søkkvåt i snøen så er den på ingen måte god nok. Impregnere? Mmmnei, tror ikke det er løsningen, dessverre. Dressen var veldig billig, og "fortjener" ikke å bli påspandert impregnering. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 5-åringen har en Exit vinterdress, og den er veldig bra. Den har et veldig slitesterkt stoff og har stort sett holdt fukten ute. Men den dressen kosta 375 på halvpris. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Mmmnei, tror ikke det er løsningen, dessverre. Dressen var veldig billig, og "fortjener" ikke å bli påspandert impregnering. Hvis det er bevernylon og/eller den tåler det kan en omgang i tørketrommelen være bra for vanntettheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.