Gå til innhold

Danse skoleforestilling med barn mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fra en som har dansetmagedans i 6 år

Sier at hun slipper og ber læreren om å finne på noe annet til henne. 10-åringer skal ikke vise magen på en slik forestilling!

Trodde magedans var en sensuell dans jeg? Ikke noe for barn!

Magedans er ikke nødvendigvis en sensuell dans. Og man trenger definitivt ikke vise magen.I Orientalsk magedans er man ganske dekket til noen ganger, adre ganger viser man litt mage.

Annonse

Sier at hun slipper og ber læreren om å finne på noe annet til henne. 10-åringer skal ikke vise magen på en slik forestilling!

Lillemus, magedans er ikke bare sensuell dans.

Det er mange barn som danser magedans, de har kurs fra 6 år. Datteren min har også gått på magedans.

Klart det er det. Det er en dans for å lure mennene oppi senga, det er egne regler på hvilke ting som viser hva kvinnen ønsker. Jeg har hatt marokkansk nabo. Det var ikke snaue dansetrinn hun viste meg :o)

Lillemus, magedans er ikke bare sensuell dans.

Det er mange barn som danser magedans, de har kurs fra 6 år. Datteren min har også gått på magedans.

Ok, men uansett er det ikke riktig at en 10-åring skal danse med bar mage! Mulig jeg er prippen, men...

Ok, men uansett er det ikke riktig at en 10-åring skal danse med bar mage! Mulig jeg er prippen, men...

Det er ikke riktig at en 10åring _må_ danse med bar mage, nei. Det bør være frivillig. :)

Jeg og snuppa var på magedansfestival, hvor også barn opptrådte. Noen hadde fulle kostymer uten bar mage, andre hadde mindre kostymer med bar mage. Alle så ut som barn, ikke noe annet. De hadde kostymer som passet til dansen, men ingen av dem var ment å være noen som helst form for småvoksne eller noe sånt.

:)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Hva er helt vanlig og normalt? Med eller uten bar mage?

:)

At 10-åringer opptrer med bar mage på danseforestillinger.

Datteren min gjorde det, og jeg har sett mange danseforestillinger.

Jeg ser ikke noe utfordrende og sexy med det i den alderen. MEN jeg synes ikke det er noe læreren skal foreslå.

At 10-åringer opptrer med bar mage på danseforestillinger.

Datteren min gjorde det, og jeg har sett mange danseforestillinger.

Jeg ser ikke noe utfordrende og sexy med det i den alderen. MEN jeg synes ikke det er noe læreren skal foreslå.

ok, da skjønte jeg deg riktig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...