Gå til innhold

Jeg, verdens verste nabo og svigerinne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter her med svart samvittighet. Igår hadde jeg ingen god dag, først så sa jeg nei til å passe min svigerinnes (søster til min mann) 3 barn mens hun er på ultralyd. Grunnen er at mine unger + pappen skal reise vekk for helga akkurat når hun kommer for å levere dem. Forstår på min mann at han syns jeg burde passe dem, men det er aldri noe hjelp å få fra hun, så hvorfor skal jeg?? (fy, nå føler jeg meg enda styggere). Kan ellers nevne at jeg er gravid med nr. 3 selv, så jeg ser litt fram til at gutta skal stikke avgårde, så kan jeg å tulla i magen kose oss.

Dagen ble enda verre igår kveld når jeg skulle ut å kjøpe melk. Kjørte avgårde, kom til en hump å da hørte jeg et rabalder under bilen. Tenkte først om det var noe galt med bilen, så merka jeg at jeg kjørte over noe, å det var selvfølgelig nabo katten. Har mest sannsynlig søkt ly inni motoren på bilen, for så å detta av i humpen. Fysj for et fælt menneske jeg er!!!!!!!!

Gjest hverken det ene eller det andre
Skrevet

Ja fysj dette var ikke noen fin oppførsel nei.

Skrevet

INGEN legger seg under bilen og kikker opp for å se om noe(n) har satt seg oppunder der.... 1-0 til deg..

Det ER lov å si nei (men en ultralyd varer vel ikke mer enn 30 min) så det kunne vel ikke ha vært all verden?? men fordi det ER lov å si nei, så 0,5 poeng. SUm = 1,5 til deg

DU VANT!!! og er slettes ikke så værst :-)

Skrevet

Katta var ikke din skyld, men jeg er enig med Ser - det hadde vel ikke kostet deg mye å se etter ungene en times tid?

Skrevet

Tja, nå er jo ikke en ultralyd noe som tar hele dagen da... Men du er selsagt herre over ditt eget liv, og i din fulle rett til å si nei. Men jeg skjønner det jo hvis du trenger pass en gang og hun ikke gidder stille opp da, for å si det sånn :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Gjort er gjort.. Ikke så mye å gjøre med det nå!

Når det gjelder katten; ikke din feil at neket tilfeldigvis la seg under akkurat DIN bil? Synd, men ingen andre enn katten har skylden. Og det vet du. ;)

Når det gjelder barna; DET ER LOV Å SI NEI! Jeg for min del ønsker ikke at noen skal føle at jeg prakker på dem barnet mitt, da ønsker jeg heller at de sier NEI! Når det gjelder akkurat det tilfellet du havnet i - jeg hadde nok kanskje strukket meg litt, kommer an på hvor lenge det hadde vært snakk om.

Om du føler behov for det, så kan du vel alltids si det som det er. Og at du kanskje var litt brå, men at du akkurat da ikke orket tanken på å ha NOEN i huset..?

Når det gjelder å passe barn, så syns jeg for øvrig at det er en forutsetning at man kan gjøre gjengjeld! Så dersom hun stadig sier nei selv, så har hun vel ikke noe problem med at andre sier det? ..eller?

Skrevet

Uffda.

Synd - men uforutsigbart - med katta.

Og med tantebarna: tja, mente du nei, så sa du nei til å passe dem denne gangen.

Hvis mannen din mente at du burde passet dem, kunne vel han ha ventet hjemme med barna og tatt onkelungene sine selv?

Ta hensyn til deg selv mens du er gravid, mener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...