Gå til innhold

IRRITERT!

Gjest Føler meg som et stort 0

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg som et stort 0

Dro tidig fra jobb i dag for endelig å kunne hente barna litt tidlig i barnehagen, for en gangs skyld. Har kjøpt inn til god grønnsakssuppe og skal bake ferske rundstykker og tenkte barna skulle får være med - og ha ei skikkelig kosestund. Når vi tar varene ut av bilen tar plutselig gutten min på 5 og dytter søstera på 2 hardt så ho detter rett nedi asfalten, med etterfølgende hyl og jeg kjenner at jeg har mest lyst til å sette meg å grine. Hva GJØR han sånt for!!!!! Han har vært skikkelig i trass, men det har blitt så mye bedre nå. Jeg blir helt satt ut jeg av slike ting. Hva i all verden hadde hun gjort som fortjente slik behandling, og hvorfor akkuart nå som vi hadde så god tid og skulle ha det så koselig?

Så prøver jeg å få det til koselig etterpå likevel, for han angret seg veldig med en gang, men jeg kjenner jeg blir så irritert. Er det ikke nettopp dette jeg synes er det viktigste i barneoppdragelsen, dette at de skal føle empati med andre og ikke gjøre slik!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198401-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...