Gå til innhold

Et vanskelig valg + hvordan gjøre det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mente at hun ikke har hatt faddere helt fra hun var liten. Hun må jo ha faddere nå også, men det blir jo litt annerledes.

Foreldre kan ikke være faddere, men annen slekt kan. Man skal ha 2 - 6 faddere.

Jo foreldre kan faktisk være faddere.

Javel, her (og i brosjyrer jeg selv fikk da vi hadde dåp) står det at de ikke kan:

http://www.kirken.no/bakgrunn/fadder.cfm

Pussig. Min venn er fadder til sitt barn. Sammen med 5 andre da, men han står oppført som fadder. Han og en av de andre var de eneste av fadderne som var til stede i kirken. De andre er oppført og fungerer vel som faddere, men var ikke til stede under dåpen.

Synes det er flott at du lar henne få lov å bestemme seg for om hun vil konfirmeres!

Hør med henne hva hun forventer av sin egen konfirmasjon. Jeg ble tatt med på råd da jeg ble konfirmert for 12 år siden, men det er vel likt nå c",)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...