Gå til innhold

"svangeskapsplager" ved adop.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen adoptivmødre som har kjent fysiske"svangerskaps-plager" mens dere ventet på å få tildelt barn???? Jeg går rundt med stadig premenstr symt: humørsvingninger, brystspreng o.l. Har hørt at det går ann å ha mange svangerskapssymt mens en venter på tildelingen....Kjenner noen til dette????

Skrevet

Ikke mens vi ventet på tildeling. Men etter tildelingen fikk jeg flere symptomer som om jeg skulle vært gravid. Bl.a morgenkvalme såpass at jeg ikke kunne spise noe uten at det kom opp igjen.

Jeg ble sykemeldt en periode og fikk ro til å fordøye nyheten og alle følelsene dette førte med seg. Og da jeg var tilbake på jobb gikk det heldigvis bedre.

Har selv vært litt skeptisk til folk som forteller om slikt, men etter å ha opplevd det selv har jeg ingen andre gode forklaringer enn at adopsjon også setter igang hormonene.

Skrevet

Å ja da,- på denne tida for 3 år siden var jeg akkurat like hormonell som enhver annen blivende mamma som gikk på "overtid"...

(Vi fikk tildeling i slutten av oktober)

Er det ikke flott at kroppen reagerer så normalt enten man venter barn på den ene eller andre måten?

Skrevet

Humørsvingningene kjenner jeg til:o) Også ble jeg enda mer sentimental enn jeg er til vanlig......

Hilsen en annen jærbu

Skrevet

Hormonell, nærtagende, sentimental og lettrørt, ja :)

Helt normalt med andre ord.

Skrevet

Å ja da,- på denne tida for 3 år siden var jeg akkurat like hormonell som enhver annen blivende mamma som gikk på "overtid"...

(Vi fikk tildeling i slutten av oktober)

Er det ikke flott at kroppen reagerer så normalt enten man venter barn på den ene eller andre måten?

Jo, det er utrolig flott!! Vi venter på tildeling av to søsken fra brasil :) Kjempespennende!!!!!!

Skrevet

Da vi fikk tildeling var det morgen-kvalme en tid.

Brystspreng i perioden - men det skyltes andre hormoner enn ado-hormoner. Hi hi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...