benniie Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Heisann Er en jente på 17 år, og begynte å trene etter sommerferien. Jeg trener spinning,step og styrke 3-4 ganger i uken og jogger ca 2 ganger i uken( 45 min). Har lagt om kostholdet og spiser mindre og sunnere enn jeg gjorde før, MEN; Jeg har lagt på meg nesten 4 kg! Hva er det som sjer? målet var å gå ned i vekt.. Håper på svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Svaret er såre enkelt; muskler veier mer enn fett! Du er nok blitt slankere selv om du veier litt mer. Frem med målebåndet, det er på cm`ene du ser det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildegard B. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Muskler veier mer enn fett. Bruk målebånd istedet for vekt. Så skal du bare se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benniie Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Svaret er såre enkelt; muskler veier mer enn fett! Du er nok blitt slankere selv om du veier litt mer. Frem med målebåndet, det er på cm`ene du ser det men jeg har hørt at man max kan legge på seg 1/2 kg muskler på et år, og jeg har ikke blitt noe slankere. Er det mulig at kroppen binder vann på en eller annen måte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 men jeg har hørt at man max kan legge på seg 1/2 kg muskler på et år, og jeg har ikke blitt noe slankere. Er det mulig at kroppen binder vann på en eller annen måte? Uff, det vet jeg ikke! Kanskje noen andre kan svare deg? Lykke til i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benniie Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Uff, det vet jeg ikke! Kanskje noen andre kan svare deg? Lykke til i alle fall! Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tåpa Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 du har nok lagt på deg flere kilo muskler og forbrent masse fett.muskler er som sagt tyngre enn fett, og 1 kg fett tar 4 gr. mer plass enn muskler.så bruk heller målbånd og kjenn etter om ikke klærne begynner åbli større. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.