Gå til innhold

det går feil vei!


benniie

Anbefalte innlegg

Heisann

Er en jente på 17 år, og begynte å trene etter sommerferien. Jeg trener spinning,step og styrke 3-4 ganger i uken og jogger ca 2 ganger i uken( 45 min). Har lagt om kostholdet og spiser mindre og sunnere enn jeg gjorde før, MEN; Jeg har lagt på meg nesten 4 kg! Hva er det som sjer? målet var å gå ned i vekt..

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret er såre enkelt; muskler veier mer enn fett! Du er nok blitt slankere selv om du veier litt mer.

Frem med målebåndet, det er på cm`ene du ser det :)

men jeg har hørt at man max kan legge på seg 1/2 kg muskler på et år, og jeg har ikke blitt noe slankere.

Er det mulig at kroppen binder vann på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har hørt at man max kan legge på seg 1/2 kg muskler på et år, og jeg har ikke blitt noe slankere.

Er det mulig at kroppen binder vann på en eller annen måte?

Uff, det vet jeg ikke! Kanskje noen andre kan svare deg?

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

du har nok lagt på deg flere kilo muskler og forbrent masse fett.muskler er som sagt tyngre enn fett, og 1 kg fett tar 4 gr. mer plass enn muskler.så bruk heller målbånd og kjenn etter om ikke klærne begynner åbli større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...