Heffalomp Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Er på jakt etter den optimale eventyrboka for 4 åringen min. Vi har både en disney bok, den store eventyrboka og nå en eventyrbok som er veldig smal og høy (husker ikke navnet i farta). Noen som har en veldig bra bok som de vil dele med meg? 0 Siter
isbe Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bøkene om lillesøster - lest de? De er kjempe populære i 3-5 års alderen, midt i blinken, passe lange, ungene setter seg virkelig inn i historiene! 0 Siter
Gjest Kjempekoselig! Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bøkene om Emma og Thomas av Gunnilla Holm. Kjempekoselige. Sønnen min på 3 år elsker dem!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bøkene om Emma og Thomas av Gunnilla Holm. Kjempekoselige. Sønnen min på 3 år elsker dem!! Prøv bøkene om kaninen Bing! Forfatteren heter Ted Dewan. Tuppa mi som nettopp ble 5 år elsker dem! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.