Piamisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gratulerer med jenta! :-))) Endelig er den lange ventetiden over. God tur til Peru. 0 Siter
kinaputten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gratulerer så mye med prinsessa! Klem 0 Siter
Gjest jonik Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hun er fra Lima.Har ennå ikke fått beskjed om når vi kan reise, men regner med at det bare er noen dager til. hilsen 0 Siter
hegemy Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Å, så kjekt! Tenk, to Peru-tildelingar i løpet av to månader, det er jo fantastisk! Og "jente-stimen" held fram, ser eg! Gratulerer så veldig mykje! Er ikkje heilt sikker på kven som skjuler seg bak jonik-nicket, men om me har møttest på Peru-treff er det koseleg med ein e-post med fleire opplysningar! Adressa mi er [email protected] God tur til Peru! 0 Siter
mess Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hun er fra Lima.Har ennå ikke fått beskjed om når vi kan reise, men regner med at det bare er noen dager til. hilsen Hei hei. Siden vår snuppe også er fra Lima, kan det jo hende at de er i fra samme barnehjem. Hvis du ønsker, kan du maile meg på [email protected] . Kan jo hende jeg vet hvem hun er ) Peruklem 0 Siter
sibadulla*4 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gratulerer så mye!!! Vi hentet selv en jente på nesten to år i juni (fra Thailand)! Flott alder ) Ønsker dere alt det beste for hentereisen og tiden framover med den lille prinsessen! Klem fra 0 Siter
latinomama Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Gratulerer med jenta. God tur til Peru. klem 0 Siter
colobris Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 gratulerer så masse med vesla! Ønsker dere lykke til på verdens beste reise når dere skal hente hjem jenta deres! 0 Siter
kingye Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Gratulerer så mye med prinsessen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.